Först och främst. Tack för de peppande orden, de behövdes. Du skriver att du har fotat, har du även filmat? Min erfarenhet är, som jag skrev, att jag aldrig haft några som helst problem när jag fotat, kanske för att människor inte märkt det. Kamera upp, klick, klick, kamera ner. Med gimbal och påhängd mobil fullt synligt så är det på sätt och vis en helt annan situation vilket jag också blev varse igår kväll. Du skriver att det är en mycket liten klick som beter sig så och så kanske det är men vilka reaktioner brukar du i sådana fall möta? Brukar folk vara neutrala, positiva, negativa? Du skriver att du har förberett dig mentalt för en sådan här situation och det är nog bra även om jag naturligtvis hoppas att du aldrig kommer att hamna i den. Jag har faktiskt tänkt samma sak, att jag måste försöka tänka ut hur jag ska hantera en sådan här situation om den kommer igen.
Jag kommer definitivt att meddela i tråden om- och när jag har gjort ett nytt försök. Nu är det dock arbete och annat som gäller så det kan dröja en tid. Tror faktiskt nästa video kommer bli på en stillsam skogspromenad, helt utan mänskliga möten. Tack än en gång för fina ord och peppning.