Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur går det med leveransen av Canon 10d?

Produkter
(logga in för att koppla)
JAAAAAA!!!! den kom idag! :) sitter nu bara å väntar på att batteriet ska bli fulladdat, så man kan leka lite :)

Och på posten kollade hon i kassan mer än en gång på paketet vad den kostade, innan hon sa nåt i stil med "hur kan ett sånt där paket kosta så mycket!?" :)

Jaja men nu är det bara å vänta... fick mina fotoböcker också idag, så man kan ju läsa dom under tiden :)

Wiiiii, jag är så glad för din skull grabben! :)

Just nu sitter jag på skolan med en tråkig B-uppsats, men känner mig glad. Vet att min 10 D väntar på mig i närheten...

Du får ha det så trevligt i helgen!

Jag ska strax svara på ditt mail ang. sigmaobjektivet...

//Jessica

Snyyyyft, jag har inte fått min 10D idag. Uscha, vilken hemsk känsla!

Paketet kom till Sundsvall på förmiddagen idag, men av någon dum anledning skickade de inte det vidare till hämtningsstället, dvs. en mack bara 200 meter därifrån.

Fy fy fy, en hel helg utan min lilla guldklimp :/

//Jessica

Aaah det var ju inte bra! *tycka synd*
Då får jag ju inte heller någon recension av ditt Sigma objektiv! :)

Själv har jag lekt lite med min 10D, försökte fota svanar med mitt 70-300mm objektiv (112-480mm), men det gick inge bra, jag skulle behövt minst ett 600mm objektiv, svanarna gillade tydligen inte mig, utan stack längre och längre bort...
Men däremot verkar då AI Servon funka bra, testade på fåglar som flög mot mig, men hade inget stativ så det blev ju lite skakigt :)

Tack tack, det är trevligt att någon tycker lite synd om en, det är ju ganska synd om mig ;)

Så, känns den bra 10Dn? Jag kommer att testa Sigman till veckan och ge dig tips, jag lovar!

Hmm, jag är lite avis på dig, fast mest på ett bra sätt. Fota lite åt mig också!

//Jessica

Jessica_ skrev:
Tack tack, det är trevligt att någon tycker lite synd om en, det är ju ganska synd om mig ;)

Så, känns den bra 10Dn? Jag kommer att testa Sigman till veckan och ge dig tips, jag lovar!

Hmm, jag är lite avis på dig, fast mest på ett bra sätt. Fota lite åt mig också!

//Jessica

Jodå 10D är (än så länge) toppen! :)
Visserligen har jag inte haft någon DSLR kamera förut, så jag har inget att jämföra med :)

Det enda som jag blev lite småsur över var ju att mitt Tokina objektiv inte trivdes så bra ihop med 10D, fick ERROR 99 på vissa bländare (eller visst kombination av bländare/brännvidd)..
Blir väl att köpa ett nytt objektiv också snart..

Hoppas solen skiner imorron... gillar inte å fota i mulet väder :-/

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar