Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur får man sina bilder på översikten?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej
jag undrar hur man får sina bilder på översikten?
jag laddade upp 2 bilder men de hamnade inte på nya bilder listan eller på översikten? är det kanske pga att jag var tvungen att skapa ett album för att kunna ladda upp dem överhuvudtaget? det är lite tråkigt nämligen att de inte hamnar på nya bilder eftersom jag då inte får några kommentarer och kan få råd om mitt fortsatta fotograferande.

men en kompis till mig loggade in på sin och kollade och kunde ändå inte hitta mina bilder, och då borde det ändå fungera

Jag hittar dina bilder om de är två stycken. Vilken översikt tänker du på?

Hej

Bilden las in 020522, så det är ju ett tag sedan.
Det går tyvärr bara att visa en månad tillbaka i tiden, tänkte kolla.

Hoppas du lägger in nån mer bild. Annars tycker jag bilderna du lagt upp är stämningsfulla.

Roine

ja det var ett tag sen jag laddade upp dem men jag tänkte fråga så att det inte blir fel nästa gång och tack för kommentaren om bilderna!

jag tänkte på "senaste nya bilder" översikten.

det kanske bara var något tillfälligt fel som gjorde att jag inte såg dem. får hoppas att det går bättre nästa gång

Men när du postade ditt inlägg här var ju bilderna en månad gamla redan, då är de ju inte så nya. Posta lite nya bilder så skall du se att de dyker upp! :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar