Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp med ny bakgrund på besvärligt motiv

Produkter
(logga in för att koppla)
Den där tror jag tyvärr inte det är mycket att göra åt. Alla försök att frilägga sländan kommer förmodligen att se bedrövliga ut :/
 
Allt går. :) Fast ibland så kanske man inte vill lägga ner några DAGAR på å fixa till EN bild. :) nä skämt å sido, om bilden finns i betydligt större format å du har tillgång till ritbrädda så kan det gå lite smidigare.

Sen är det enklare att tabort under vingarna på stolen, mer synd att du fick med den röda vägen i bakgrunden samt att vänster vinge mer eller mindre är borta pågrund av allt ljus.
 
Ja, det blir väl ett evighetsprojekt om jag börjar hålla på och fixa den här bilden. Nästa gång ska jag välja en bättre bakgrund... :)

Charlotta
 
När man blir missnöjd med en bakgrund kan man ju alltid bli lite crazy och besäkra och modifiera som tusan. Ett mindre lyckat exempel nedan. :)
 

Bilagor

  • flugafotosidan.jpg
    flugafotosidan.jpg
    14.4 KB · Visningar: 158
Hmmm, men vet du jag gillade den... :) För det var vingarna jag ville få fram, och det har ju du fått där! En sån skall jag fixa till själv.

Charlotta
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.