Graylingman
Aktiv medlem
Nej, chassit kommer med hårddiskupphängningar så det är inget du behöver köpa extra. Det är lite svårt att se på de små bilderna hos Inet vad det är för konstruktion men det märker du när du får hem datorn.
Grafikkortet du har valt har både HDMI och DVI-utgångar och precis som Hans Erik skriver ger det betydligt bättre bild än en analog VGA-signal på dagens högupplösta datorskärmar och platt-tv. Det förslår dock inte långt om du får för dig att du vill spela något nyare spel men det hade du ju redan strukit från önskelistan.
Två saker har dock slagit mig: Chassit är slut i lager och väntas inte in förrän 9/10, det kanske inte är hela världen att vänta lite men ändå. Dessutom ingår bara en enda fläkt och den är ingen höjdare. Det kan vara lite för lite med ett passivt grafikkort så jag skulle köpt en till (t.ex. en 120mm Scythe Gentle Typhoon 1450 rpm eller en Nexus 1000 rpm), den ena som luftintag i fronten och den andra som utblås i toppen/bakkanten.
(Personligen skulle jag dock valt ett annat chassi för att slippa få blått ljus i fronten på datorn, huga, och sedan kompletterat med en fläkt till eller två)
Tack för hjälpen!
Jag lade till båda de fläktar du nämnde. Det var så du menade? När jag gör det kommer det upp en massa tillbehör, typ vibrationsdämpningskit och jag vet inte allt. Behöver jag det också?
Jag antar att inet monterar fläktarna också om jag låter dem bygga, vilket jag tänkt.
Såhär ser det alltså ut nu: