Annons

Hjälp jag ska köpa en digital systemkamera till min sambo

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu har jag varit å köpt en kamera 40D med 17-85 objektiv, UV-filter, 2 st. minneskort och en väska + en tilläggsgaranti på 5 år kalaset gick på 13.285:-
Jag tycker att jag gjorde en bra affär och fick mycket för pengarna.
Jag fick den på öppet köp och så skrev säljaren in på kvittot att han får ta upp kameran och känna på den om det skulle vara så att han vill ha något annat.
Mycket bra service på Media markt måste jag säga.

Så nu är det bara att hålla tyst ända till på fredag:)

Tack alla så mycket för hjälpen i detta svåra köp, jag ska visa min sambo denna tråden sedan så att han ocskå får ta del av era tips och råd coh se hur jag kom fram till just denna modellen.
 
Japp, mycket bra val och tycker också du fick mycket för pengarna... dock har ingen av oss i tråden berättat att du kommer inte ha råd med detta förhållande... Nästa födelsedag kommer förväntningarna att vara skyhöga och det är bara att punga ut med en dyrare kamera! Man blir aldrig nöjd och det är alltid tekniken som sätter gränserna för hur bra bilderna blir... enligt fotografen själv ialla fall.

Hoppas du får ta del av kameran själv om intresse finns, i övrigt bara grattis till ett bra köp och roligt att tråden kunnat hjälpa till rent praktiskt för att göra någon fotograf där ute lycklig!
 
Japp, mycket bra val och tycker också du fick mycket för pengarna... dock har ingen av oss i tråden berättat att du kommer inte ha råd med detta förhållande... Nästa födelsedag kommer förväntningarna att vara skyhöga och det är bara att punga ut med en dyrare kamera! Man blir aldrig nöjd och det är alltid tekniken som sätter gränserna för hur bra bilderna blir... enligt fotografen själv ialla fall.

Hoppas du får ta del av kameran själv om intresse finns, i övrigt bara grattis till ett bra köp och roligt att tråden kunnat hjälpa till rent praktiskt för att göra någon fotograf där ute lycklig!


Hahaha nja men 40 fyller man ju bara en gång och nästa gång det blir jämt så är det ju 50 så jag har ju 10 år på mig att spara..hehehe
När han fyllde 35 så åkte vi till London då fick han bara en lista på vad som skulle packas ned och passet smugglade jag ner i väskan sen fick han sitta å gissa på vägen till flygplatsen:) det var också roligt. Jag tycker om att göra roliga presenter, det är ju så kul att göra någon glad och överraskad

Ja jag kommer att få ta del av kameran och ska försöka att lära mig så mycket jag kan jag med.

Kan tänka mig att det alltid finns mer som man vill ha när man väl börjar att fota
 
Hej alla ni!

Det blev verkligen jättelyckat och han blev sååå glad.
Jag ångrar inte för en sekund att jag gjorde valet att köpa kameran istället för att ge pengar.

Tack alla för att ni hjälpte mig att göra ett lyckat köp och en väldigt lyckad kväll.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.