Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
?Hemma i Påsk och fotosugen?
- Trådstartare mackan
- Start datum
mackan
Aktiv medlem
nvrmnd skrev:
Känns nästan arrangerad
anyway, ska ni ut nått i morrn?
Jag lär nog ta en sväng! Vet inte vart eller när just nu men kolla tråden imorgon förmiddag!
//M
mackan
Aktiv medlem
Sön 23/3-2008
Planen idag är att börja från Skrapan kl 11. Röra sig över Soho och sedan ner mot slussen, gamla stan och upp på Östermalm och ner mot city!
Någon som kommer med?
Dagen tema ifall ideerna sviker
Fasadsidor
Unika skyltar (budskap)
Övergångsställen (med folk som korsar gatan)
//Marcus
0708777895
Planen idag är att börja från Skrapan kl 11. Röra sig över Soho och sedan ner mot slussen, gamla stan och upp på Östermalm och ner mot city!
Någon som kommer med?
Fasadsidor
Unika skyltar (budskap)
//Marcus
0708777895
beharhunter
Aktiv medlem
kjellric
Aktiv medlem
mackan skrev:
Sön 23/3-2008
Någon som kommer med?
Fasadsidor
Unika skyltar (budskap)
//Marcus
0708777895
Skall ut och äta med föräldrarna idag men på måndag och tisdag är jag fri att disponera dagen som jag vill
//Kjell
ansa45
Aktiv medlem
Ni ser ut att haft några härliga fotodagar, mycket avundsjuk. Trodde jag skulle vara hemma mer under påsken, men ibland då måste man ju ställa upp för familjen lite också. Jag drar mig under em tillbaka till Stockholm och hoppas att det blir en fototur imorgon också. Håller from nu lite mer koll i tråden. Väntar med spänning på att se dagens bilder.
//anna
//anna
HooX
Avslutat medlemskap
Så nu har jag redigerat upp lite bilder på webben från de 2 dagarna som jag var med å fotade under påsken.
http://jimmyb.se/images/2122a3e08/
http://jimmyb.se/images/2122a3e08/
jido
Aktiv medlem
mackan skrev:
Tack för idag pojkar! Det blev ju en rejäl runda, inte så mycket bilder för min del men vad gör det!
Hittade spår efter Dovholt på marken
- Nämenvaf ...?
mackan
Aktiv medlem
jido skrev:
- Nämenvaf ...?
Jo, jag hörde nåt om att du fimpat både rökat och kameran. Så jag tänkte att det kanske var sant