Annons

Har andra sändningen av 20D kommit

Produkter
(logga in för att koppla)
är det ingen som hört nåt?
vad hände med kamerorna som skulle komma i måndags?

jag är grymt otålig just nu.
 
En förfrågan till cyberphoto.se 21/9 gav till svar att de väntar på en sändning "i början av oktober", antalet verkar okänt...
 
Då hade dom kanske fått bekräftat det som sa till mig att nästa sändning skulle skickas från Canon den 28:e.

Nåja, vem har bråttom? ;)
 
Hört att Canon ska försöka att komma ut med två leveranser till den här månaden, men inget är säkert som sagt...
Men trycket verkar va stort, dom har typ 1000 kameror på beställning fortfarande...

Vill verkligen ha min nu, eller igår eller för en vecka sen... ;)
 
1 har du fått din kamera? inte.. då har andra sändningen inte kommit..

2 du har fått din kamera. då har andra sändningen kommit..
 
3. eller så har andra sändningen kommit men kamerorna räckte inte till denna gången heller.



början på oktober.
jävla as på canon som tar sån tid på sig alltså. :)
 
Pixmania.com köpte min kompis den hos i söndags. 2 dagar tog leveransen och den kostade 13870 kr. Nu får du vänta till den 30:e september innan du får den hos dem och den höjdes till 14300 kr. Men fortfarande ganska bra.
 
Sådär, då tackar jag och bockar för Expert Fridhemsplan för mycket trevligt bemötande och för det fina 20D kitet jag var inne och shoppade idag hos dem :D

Hade inte planer på att köpa kitet, men när jag kom in och de hade den inne så åkte plånboken fram direkt. Så nu blir är även plats nr 22 avbokad på Cyber och batteriet är på laddning.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.