Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Har andra sändningen av 20D kommit
- Trådstartare moh1
- Start datum
geronimo13
Aktiv medlem
Ring runt och jaga, cyber har grymt lång kö ca 75st. Yfo och bla scandinavian har inte alls lika långa köer.
jonwam
Aktiv medlem
Datura skrev:
jävla as på canon som tar sån tid på sig alltså.
Riktigt taskigt att göra så bra kameror att alla vill ha dem...
/Johan
Lars Johnsson
Aktiv medlem
Pixmania.com köpte min kompis den hos i söndags. 2 dagar tog leveransen och den kostade 13870 kr. Nu får du vänta till den 30:e september innan du får den hos dem och den höjdes till 14300 kr. Men fortfarande ganska bra.
kneppis
Medlem
Sådär, då tackar jag och bockar för Expert Fridhemsplan för mycket trevligt bemötande och för det fina 20D kitet jag var inne och shoppade idag hos dem
Hade inte planer på att köpa kitet, men när jag kom in och de hade den inne så åkte plånboken fram direkt. Så nu blir är även plats nr 22 avbokad på Cyber och batteriet är på laddning.
Hade inte planer på att köpa kitet, men när jag kom in och de hade den inne så åkte plånboken fram direkt. Så nu blir är även plats nr 22 avbokad på Cyber och batteriet är på laddning.
lordan
Medlem
geronimo13 skrev:
Ring runt och jaga, cyber har grymt lång kö ca 75st. Yfo och bla scandinavian har inte alls lika långa köer.
Prova på www.fotoborsen.se tror den ligger på 13785:-. Beställde för en vecka sedan och fick den idag
lordan
Medlem
Sorry det var www.fyndborsen.se och den kostade med frakt 13870:-lordan skrev:
Prova på www.fotoborsen.se tror den ligger på 13785:-. Beställde för en vecka sedan och fick den idag
mattias_allared
Medlem
Någon som fått det bekräftat att andra sändningen kommer imorgon (den 28:e)?
trasselfluff
Aktiv medlem
Jonas.
Verkar dom vara pålitliga?
Verkar dom vara pålitliga?
JalleS
Aktiv medlem
Möjligen den tredje sädningen eftersom den andra redan har kommit och gått
--jalle
--jalle
mattias_allared skrev:
Någon som fått det bekräftat att andra sändningen kommer imorgon (den 28:e)?
geronimo13
Aktiv medlem
lordan skrev:
Sorry det var www.fyndborsen.se och den kostade med frakt 13870:-
Hej!
Har hört rykten om att man får kopierade svenska manualer, stämmer det?