Annons

Har andra sändningen av 20D kommit

Produkter
(logga in för att koppla)
Kan bekräfta att manualen är kopierad (de sa det till mig i telefon)för att de tar sina kameror från leverantör i Tyskland där av ganska så bra priser.
 
moh1 skrev:
Kan bekräfta att manualen är kopierad (de sa det till mig i telefon)för att de tar sina kameror från leverantör i Tyskland där av ganska så bra priser.

Det jag misstänkte, men för mig blir det billigare därifrån än ifrån tyskland då det priset inkluderar 25% moms. Köpte dock min ifrån Scandinavian då de va helt klart snabbast. Väntar nu på ett batterigrepp dock.
 
Jag beställde min i förra veckan efter att avbokat min plats på cyber som var 1200 dyrare med greppet inkluderat samt att jag hamnade på 7_e i stället för 21:a plats.

de sa att jag borde ha den i slutet av denna vecka.
 
Vadå, andra sändningen?
Skall man behöva stå å´ vänta på en´, när kameran redan finns att köpa över disk nere i Tyskland?
Var på resa ner till Hamburg, förra veckan, köpte med mig två kit, till två fotovänner här i Sverige, själv tycker jag kameran är alldeles för klumpig, alltså inget för mig alls.
Prima, kein tull, kein moms, zu gross kamera eigentlich!
 
Motsvarande cirka sv.kr. 11 900:-, vid köp av två kit, någon mängd rabatt alltså!
Flera kit, inköpes på samma gång, kan säkert ge ännu något lägre pris, per kit.
Läge för en gruppresa för fotografer, för köp av kamera kit Canon 20D, varför inte?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.