Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Har andra sändningen av 20D kommit
- Trådstartare moh1
- Start datum
geronimo13
Aktiv medlem
moh1 skrev:
Kan bekräfta att manualen är kopierad (de sa det till mig i telefon)för att de tar sina kameror från leverantör i Tyskland där av ganska så bra priser.
Det jag misstänkte, men för mig blir det billigare därifrån än ifrån tyskland då det priset inkluderar 25% moms. Köpte dock min ifrån Scandinavian då de va helt klart snabbast. Väntar nu på ett batterigrepp dock.
larsborg
Aktiv medlem
Vadå, andra sändningen?
Skall man behöva stå å´ vänta på en´, när kameran redan finns att köpa över disk nere i Tyskland?
Var på resa ner till Hamburg, förra veckan, köpte med mig två kit, till två fotovänner här i Sverige, själv tycker jag kameran är alldeles för klumpig, alltså inget för mig alls.
Prima, kein tull, kein moms, zu gross kamera eigentlich!
Skall man behöva stå å´ vänta på en´, när kameran redan finns att köpa över disk nere i Tyskland?
Var på resa ner till Hamburg, förra veckan, köpte med mig två kit, till två fotovänner här i Sverige, själv tycker jag kameran är alldeles för klumpig, alltså inget för mig alls.
Prima, kein tull, kein moms, zu gross kamera eigentlich!