timofej skrev:
Vilken ärlig kille! Ett rent mönster av heder och samvete! Tycker faktiskt att det är tråkigt att läsa att folk snor grejer utan att skämmas. Vissa förklarar beteendet med att det inte är riktigt att ”sno”. Alltså, det som upprör mig mest är inte att folk tar något som ”ligger dåligt” utan just den totala avsaknaden av skuldkänslor. Trist. :-(
Trist, ja det får du väl tycka om du vill, inte för att jag bryr mig, men hur många gör inte på samma sätt som jag på det här forumet ?
Skillnaden är att jag vågar stå för det.
Jag laddar ner program för att det är roligt att prova nya saker, och för att testa nya versioner,mm som tex, Elements 4, det mesta hamnar i sopkorgen efter jag testat det. Men det är alltid roligt att prova det i allfall, jag skulle naturligtvis kunna prova ett demo istället, men ser ingen anledning till det när jag lika enkelt kan prova fullversionen.
Är programmet tillräkligt bra händer det att jag köper det om det inte är för dyrt som tex, CS2.
Alla spel jag har, 2st, har jag köpt, musik laddar jag aldrig ner eftersom jag köpte det jag är intresserad av innan datorn föddes, och film hyr jag dom få gånger jag tittar på det, alldeles för omständigt och tidsslukande att hålla på att bränna.
Jag skulle använda Elements om det hade lika bra raw konverterare som cs2, och då skulle jag köpa det, men jag skulle prova det olagligt först.
Sen handlar det som sagt inte om stöld utan om upphovsrättsbrott, och det är enligt mig en stor skillnad.