lucem.ferre
Aktiv medlem
Samma här.
Ska nog dra mig ur affären. Warehouseexpress suger fett!!
Ska nog dra mig ur affären. Warehouseexpress suger fett!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De är inte ansvariga, men de vill givetvis skydda sina kunder. Jag önskar att alla webbshoppar var lika noggranna -- och kan inte riktigt förstå varför så många här klagar på det. Tycker ni de är besvärliga i Icabutiken när de begär att ni ska visa id också?fridhamre skrev:
ställer mig fortfarande frågande varför dom är så otroligt rädda för att dra pengar från korten? de är väl inte ansvariga om det är någon som otillåtligen kommit över andras uppgifter, eller? trodde att ansvaret låg på ägaren till kortet eller banken.
Många är rädda för att deras kreditkort ska användas för t ex bedrägerier via internet. Och det är klart, om ärliga kunder inte ens vill vidta så enkla åtgärder som att visa upp det fysiska kreditkortet för butikerna, så blir det ju väldigt enkelt för bedragarna att komma undan.Bagheera skrev:
Håller med Erland!
Hade de krav som B&H hade innan, med en kopia på fram&baksida på kortet hade jag tvekat.