Shit vilken knäpp butik.
Nu har jag hänvisat warehoseexpress till man mank som gett ut krditkortet för verifieringen av min adress vid 2 tillfällen. resultatet har helatiden varit det samma, dom måste få en verifiering på min adress. IDIOTER!!.
I dag så fick jag ett brev från DHL om att jag ska få en paket hemlevererat. Detta är paketet från warehouseexpress.
Jag tittar i min email för att se om dom äntligen kontaktat banken och fått min adress verifierad.
Nejdå, samma sak igen, Vi måste få din adress verifierad för att kunna skicka paketet. Men det är ju förfan redan på väg!!
Så jag ringde precis banken för att se om pengarna har blivit dragna från kontot eller om det fortfarande bara är ett reserverat köp som ligger där.
Köpet var alltså inte genomfört, bara reserverat och paketet på väg och dom kan inte skicka paketet innan dom fått adressen verifierad vilken dom lätt kan fixa själva då jag gett dom fax nummer till min bank samt telefon nummer till banken om dom behöver fråga dom om något.
Jag bad i allafall banken att skicka ett mail med verifieringen till warehoseexpress så att jag inte ska behöva dividera med DHL om ev. betalning när paketet kommer.
Hoppas att mupparna på warehouseexpress accepterar verifieringen från banken, eller bygger dom säkerheten på skärmdumpar, scanningar av elräkningar och annat som man lätt kan förfalska.
Jag kommer aldrig mer att handla från det där skit stället igen i allafall.
//Micke