Annons

Hålla naturfotokurs, hur lång?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!

Jag är också intresserad, men för min del handlar det mest om när kursen blir och hur mycket det totalt kommer att kosta.

/nonno

bra initiativ!

det låter kul/trevligt!
jag skulle kunna tänka mej att delta.tre dagar.fre till söndag, eller kanske torsdagkväll till söndag.
är ju inte fel om det är lite skönt i luften.
slutet av maj eller början av juni.

Kurserna kommer att gå i maj/juni. Det blir troligen två kurser. En tredagars 3-6/6 och en tvådagars antingen 20-22/5 eller 17-19/6. Jag hoppas ni har förståelse för att datumen måste anpassas till när jag har tid.

Plats blir Uppland. Boende på vandrarhem eller likande. Kurspris beror lite på, bl a om det går att ordna paketlösning eller inte med vandrarhemmet. Jag har valt ett preliminärt ställe.

Kurserna kommer att innehålla teori, utflykter och i alla fall på den längre kursen bildvisning av resultatet från utflykterna. Den kursen blir delvis digitalanpassad. Den andra kursen anpassas för båda analogt/digitalt. Här kan det bli lite svårt att visa bilder från övningarna främst pga tidsbrist.

Intresseanmälan behövs ej i denna tråd. Info/anmälan kommer senare här på fotosidan.

Nyfiken

Hej Olle!

Kommer du att hinna med någon naturfotokurs? Jag är i alla fall fortfarande intresserad.

/nonno

Det är nästan klart.

Helt klart blir det kurs 17-19/6. Det blir 25 km NO om Uppsala.

Kursen 3-6/6 är svårt att få till lokalmässigt men jag jobbar på saken. Ingen kurs 20-22/5.

Mer info kommer strax på fotosidan, inte i denna tråd.

Frågor om fotokurs

Hej!

Om jag har frågor inför kursen, vart vänder jag mig då? Skriver dem här i denna tråd eller kontaktar jag Olle B personligen via gästbok eller e-mail?

/Nonno

Enklast är om du mailar mig direkt. Jag kommer snart med mer information till deltagarna men fråga gärna redan nu om det är något du undrar över. Dock åker jag till Gotland nu över helgen.

Tack Olle!

Tack Olle för en suverän naturfotokurs i helgen! T o m vädret hade du koll på. Vad kul för dem som anmält sig till kursen i augusti, de har något mycket trevligt att se fram emot!
Jag vill också passa på att tack för lånet av objektiv. Plötsligt blev det lätt att välja vad nästa inköp ska bli. Jag vill förstås tacka Erik också för lånet av Nikkor 60 mm.

Hälsningar
Nonno

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar