ANNONS
Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Precis hemkommen från första kursen. Mycket bra ordnat, tack för denna dag, och ser framemot nästa kurspass och nästa och nästa... Det skall bli riktigt skoj..

/Thomas
 
Tack! Och tack till er alla som ville komma :)

Kul att du gillade arrangemanget Thomas. Vi skall nu gå igenom era utvärderingar så skall det bli ännu bättre framöver :)
 
Precis hemkommen efter en spännande dag.
Idel ros åt arrangörerna!Är mycket tacksam över ert engagemang.
Trevligt träffa er alla!
 
Fantastiskt med detta arrangemang och engagemang! Vi ser med spänning fram emot alla kommande kurstillfällen som jag och Katerina bokat oss på! :eek:)
Janne och Sten...tack för en spännande träff!
 
Från där jag satt föll ett snyggt ljus på era ansikten från fönstren ;)
 

Bilagor

  • elever_filtered.jpg
    elever_filtered.jpg
    24.9 KB · Visningar: 455
Senast ändrad:
yes

Ja, det låter som en toppengrej! Kul att få träffa andra från fotosidan samtidigt som man får lära sig foto! Du kan nog ta ut en kursavgift som ändå ligger lägre än studieförbundens avgifter, typ 500...


8)
 

Bilagor

  • bananadans.gif
    bananadans.gif
    1.6 KB · Visningar: 685
Först vill jag skälla lite!

På kursen den 3 april var det 4 stycken som inte kom, och som inte bokat av sig. Det gillar jag inte eftersom det hindrar andra från att ta era platser.
Framöver MÅSTE alla boka av sig om man inte avser komma Om kursen är gratis, så kan ni ställa upp med det.

De 5 kommande kurstillfällena är just nu fullbokade. Jag ber er som inte fått plats att hålla koll på http://www.fotosidan.se/events/ där det kommer att dyka upp lediga platser när några av olika skäl tvingas hoppa av.
 
Sen vill jag tacka för utvärderingarna...

Jag har tittat närmare på dom. Ni var nöjda med kursen, men hade också några konstruktiva tankar om vad som kan förbättras. Det tar vi till oss. Tack!
 
Fota på stan med kurskompisarna?

På måndag har jag tänkt fota lite inne i stan. Då kom jag på att vi kanske skulle kunna göra en gemensam aktivitet för oss kursare. Ett sätt att öva lite och inte minst att lära känna varandra mer.

Vill du hänga på?

Slussens Tunnelbaneuppgång Måndag (Annandag påsk) kl. 10.00.
 
Låter som en super duper idé verkligen, har letat efter kvällskurser mm just för att jag vill lära mig mer om just fotografering.
 
Deppar. Jag hade gärna velat hänga på och lära mig mer om fotandets konst.

Tyvärr så har jag inte råd att åka till Stora staden, men jag hoppas att det blir fler tillfällen att kunna haka på.

//Anna-Karin
 
Trevligt!

Men så tidigt ;-)

Jag kan följa med om min lilla odåga får slå följe med oss. [Samma odåga som kom på middagsbrejk på kursen förra lördagen !!]

/mie
 
Det är klart odågan kan följa med ;) Vi säger 11.00 istället då. Men viss borde vi kunna bli fler? Det är alltså inte tänkt som en kurs, utan bara ett kul sätt att lära känna kurskompisarna lite bättre

Slussens Tunnelbaneuppgång Måndag (Annandag påsk) kl. 11.00 Vilka fler hänger på?
 
Jag tror nog att jag ska kunna komma med... Men vilken tunnelbaneuppgång? den vid bussarna och slatsjöbanan eller? Vad ska man ta med sig.. kanske dum fråga.. kamera.. objektiv..film..? Ska vi "bara" gå runt och fota eller? Skulle vara riktigt kul och följa med!

/Sander
 
Nej den mitt på perrongen tänkte jag. Då kan vi knalla upp på Söder och eller ner mot Gamla Stan och Skeppsbron, eller kanske Söder Mälarstrand och fota båtar och båtdetaljer. Vad tycker ni?

"Bara" foto blir det kanske inte, en fika är väl lockande kan jag tro.
 
Okej, ville bara säkerhetsställa så att man inte står fel o hittar ingen annan..

själv skulle jag tycka att fota båtar och båtdetaljerna skulle vara roligastm eftersom jag är båt intresserad. =) Och fika efter det.. Kanske det..
 
Nej så många blir det tydligen inte, men jag är där (Slussens t-bane-uppgång från mitten av perrongen) kl 11.00.

Alla som vill kan haka på :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.