Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
MickeKarlen
Aktiv medlem
Nu blir man ju än mer avundsjuk på dem som anmälde sig i tid ;-). vacker som f-n gruppbild J.!
Arleklint
Aktiv medlem
Först vill jag skälla lite!
På kursen den 3 april var det 4 stycken som inte kom, och som inte bokat av sig. Det gillar jag inte eftersom det hindrar andra från att ta era platser.
Framöver MÅSTE alla boka av sig om man inte avser komma Om kursen är gratis, så kan ni ställa upp med det.
De 5 kommande kurstillfällena är just nu fullbokade. Jag ber er som inte fått plats att hålla koll på http://www.fotosidan.se/events/ där det kommer att dyka upp lediga platser när några av olika skäl tvingas hoppa av.
På kursen den 3 april var det 4 stycken som inte kom, och som inte bokat av sig. Det gillar jag inte eftersom det hindrar andra från att ta era platser.
Framöver MÅSTE alla boka av sig om man inte avser komma Om kursen är gratis, så kan ni ställa upp med det.
De 5 kommande kurstillfällena är just nu fullbokade. Jag ber er som inte fått plats att hålla koll på http://www.fotosidan.se/events/ där det kommer att dyka upp lediga platser när några av olika skäl tvingas hoppa av.
Arleklint
Aktiv medlem
Fota på stan med kurskompisarna?
På måndag har jag tänkt fota lite inne i stan. Då kom jag på att vi kanske skulle kunna göra en gemensam aktivitet för oss kursare. Ett sätt att öva lite och inte minst att lära känna varandra mer.
Vill du hänga på?
Slussens Tunnelbaneuppgång Måndag (Annandag påsk) kl. 10.00.
På måndag har jag tänkt fota lite inne i stan. Då kom jag på att vi kanske skulle kunna göra en gemensam aktivitet för oss kursare. Ett sätt att öva lite och inte minst att lära känna varandra mer.
Vill du hänga på?
Slussens Tunnelbaneuppgång Måndag (Annandag påsk) kl. 10.00.
Arleklint
Aktiv medlem
Det är klart odågan kan följa med Vi säger 11.00 istället då. Men viss borde vi kunna bli fler? Det är alltså inte tänkt som en kurs, utan bara ett kul sätt att lära känna kurskompisarna lite bättre
Slussens Tunnelbaneuppgång Måndag (Annandag påsk) kl. 11.00 Vilka fler hänger på?
Slussens Tunnelbaneuppgång Måndag (Annandag påsk) kl. 11.00 Vilka fler hänger på?