Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Håkan Larsson
Aktiv medlem
Tack Christel, Fredrik, Per, Janne för en lärorik och inspirerande kurs.
Och naturligtvis Göran, den självflammsande modellen. Inte bara stilig, utan man fick coaching medans man plåtade, kan inte bli bättre...
Nästa gång ska jag komma ihåg att ta av UV-filtret, så ser modellen kanske inte lika uppgivet arg ut...
Och naturligtvis Göran, den självflammsande modellen. Inte bara stilig, utan man fick coaching medans man plåtade, kan inte bli bättre...
Nästa gång ska jag komma ihåg att ta av UV-filtret, så ser modellen kanske inte lika uppgivet arg ut...
Bilagor
Senast ändrad:
Dekoratören
Avslutat medlemskap
Studiofotokursen?
Hej!
Är sååååå avis på alla Er som fick gå på modellfotokursen i måndags. Såg att fotosidan har studiofotokurser vid tre tillfällen nu i oktober och november. Jag vill så gärna gå men hur anmäler man sig?,någon som vet?
Hanna
Hej!
Är sååååå avis på alla Er som fick gå på modellfotokursen i måndags. Såg att fotosidan har studiofotokurser vid tre tillfällen nu i oktober och november. Jag vill så gärna gå men hur anmäler man sig?,någon som vet?
Hanna
Mr.Christopher
Aktiv medlem
Ville bara tacka för studiokursen i Söndags. Det var kalas! Lite frustrerande att stå utan kamera ett tillfälle som då! Och Christel var kanon, trots att hon var så nervös =)
Tack!!
//C
Tack!!
//C
Arleklint
Aktiv medlem
Om ni sett studiofotokurser i fs regi på http://www.fotosidan.se/events så är det förra årets kurser som ligger där, men jag gissar det dyker upp Aifo-kurser även i år.
Arleklint
Aktiv medlem
Det finns mig veterligen ingen mer kurs planerad, men läs här.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&goto=lastpost&threadid=26977
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&goto=lastpost&threadid=26977
nonno
Aktiv medlem
Fotokurser
Hej Linda!
Gå gärna in och titta här:
Forum
Fotosidan.se (Tyck till, fråga och......)
Fotokurser - repris på tidigare fotokurser
(Tyvärr funkade det inte när jag försökte klippa in tråden för att du snabbt och enkelt skulle komma till just den diskussionen. Du får leta lite...*ler*...)
/nonno
Hej Linda!
Gå gärna in och titta här:
Forum
Fotosidan.se (Tyck till, fråga och......)
Fotokurser - repris på tidigare fotokurser
(Tyvärr funkade det inte när jag försökte klippa in tråden för att du snabbt och enkelt skulle komma till just den diskussionen. Du får leta lite...*ler*...)
/nonno
Senast ändrad:
Arleklint
Aktiv medlem
nonno
Aktiv medlem
Tack Janne för hjälpen!
*ler*
Du måste vara en sådan där räddande ängel....Griper in när det behövs.
/nonno
EmerFoto
Ny medlem
Toppen idé
Har Gratis kursen blivit av? Jag är SUPER INTRESSERAD. Kan inte den som vet nått höra av sig till mig. www.emerfoto.nu /Dennis
Har Gratis kursen blivit av? Jag är SUPER INTRESSERAD. Kan inte den som vet nått höra av sig till mig. www.emerfoto.nu /Dennis
MWPhoto
Aktiv medlem
Hallå!
Vi som var på studiofoto-kurs ombads att skicka en del av våra "modellbilder" till Janne eftersom modellerna skulle uppskatta att få dem som tack för hjälpen.
Antar att ni skickat dessa till Janne som lovade att samla ihop dessa och skicka vidare.
Själv har jag skickat mina, trots att jag "bara" fotade med min G3:a. Tänkte säga till modellerna att storleken inte har någon betydelse, men jag var väl för blyg för det.
Vi som var på studiofoto-kurs ombads att skicka en del av våra "modellbilder" till Janne eftersom modellerna skulle uppskatta att få dem som tack för hjälpen.
Antar att ni skickat dessa till Janne som lovade att samla ihop dessa och skicka vidare.
Själv har jag skickat mina, trots att jag "bara" fotade med min G3:a. Tänkte säga till modellerna att storleken inte har någon betydelse, men jag var väl för blyg för det.