Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är mycket tjejer på kurserna, även på denna. Det tycker jag är bra så att tjejer kommer fram mer inom foto i framtiden.
 
en plats ledig den 22 maj (bildeseende som gör det vardagliga intressant)

jag som äntligen lyckades knipa en plats :(
 
Vad är det för adress till översiktssidan med kurserna, där det även fanns länkar till material och ev utrustning som ska tas med(Saknar det under bokningsvyerna).
 
jäkla typiskt att man ska jobba till 14.00! bor ju i linköping, hade ju lätt annars följt med!!! är ju helt nybörjare, kan inget och vore jättekul! =(

kan man komma sent? och isåfall hur sent? tänkte sluta lite tidigare ifall det gick
Mvh
/Mike
 
Vi håller på 12.00 - 15.00. Du kommer när du vill, men missar ju då förstås en del. Boka in dig om du kommer
 
Kul eftermiddag

Tack för en jättekul eftermiddag med nyttiga övningar. Nu skall jag bara kolla i datorn om det som Olle sa stämmer;-)

Mats E
 
Vidare fotokursande

Nu har vi klarat av grundläggande fototeknik i två delar med teori och praktik. Tack Sten och Olle för era insatser som lärare.

Nu går vi vidare med bildseende den 22 maj. Utan att tänka bild så har vi ju inte så stor nytta av det vi lärt oss om teknik.

Inför kursen i bildseende, som Göran Segeholm kommer att hålla, vill jag påminna om att Göran ber er om följande:

Ta med en bild ur en tidning. Det ska vara en bild som du tycker är bra trots att ämnet i sig inte är laddat. Motivet får alltså inte vara kändisar, olyckor, avgörande historiska händelser eller annat intressant. Bara typiska vardagsbilder som porträtt av okända människor, miljöbilder från arbetsplatser och sportbilder från de lägre divisionerna. En sån bild som går att ta vilken dag som helst.

Bildseendekursen är just nu fullbokad. Vi kommer att vara 55 kursdeltagare, så det kommer bli lite småtrångt i lokalen. Jag hoppas ni vill ha lite överseende med det. Jag vill få med så många som möjligt på kursen, som är den som fulltecknats snabbast hittills

Vill du gå kursen, men inte kommit med är mitt tips att hålla ögonen öppna efter lediga platser dagarna precis före den 22 maj.

Du som är anmäld och inser du inte kan gå: Boka av dig och ge din plats till andra. Boka av i god tid och absolut inte så sent som samma dag som kursen skall gå.

Läs mer om kurser och lärare här:
http://www.fotosidan.se/doc.htm/2800/
 
Senast ändrad:
Nu är det ytterligare en plats ledig. Tyvärr har jag en hemskt jobbig tenta som plågar mig på måndag och måste ta den tid som är över för dunka in så mycket kunskap som bara går.

/Micke
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.