Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Ber om ursäkt, men jag har trots allt jobbat en del i köksregionerna på resturanger även om jag knappast skulle kalla mig konditor så lite fusk kanske det var.

Vi tar en lite lurigare bild nu så har ni något att gnugga geniknölarna med under natten och morgonen.
 

Bilagor

  • _mg_21085_1.jpg
    _mg_21085_1.jpg
    27.6 KB · Visningar: 152
Det är lustigt, det ser ut spm något slags stengods, med märken efter tillverkning eller slipning. Med tanke på förstoringen kanske det bara ser ut så...
OM det är stengods så är det den där lilla infällda piken som stör mig och ser helt malplacerad ut... något hantverk av forntidsintresserad entusiast kanske?
 
Sliftstift är godkänt. Det är en diamantsliptrissa för en gravyrpenna. 4mm i diameter.

Din tur Ove
 

Bilagor

  • 3.jpg
    3.jpg
    70.4 KB · Visningar: 68
Jaha då var det bara att kasta sig i arkivet igen ;0) Jag ska se om jag hittar en lite lättare den här gången.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.