Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Japp, t o m en hel korg med frallor...

Jag har inte hela bilden här på jobbet, men Birgitta kan ju lägga upp något så länge så får ni se hela ikväll....
 
Jaha, då får ni den här misslyckade bilden jag just skulle radera... Hur korkad får man vara när man ska använda fill-in-flash?! :)
Det är alltså en staty, så inga poäng för att gissa det. Men VEM föreställer statyn? (Kan säga att den är fotad i London, så det är en ledtråd så god som någon.)
 

Bilagor

  • snubbeliten.jpg
    snubbeliten.jpg
    56.6 KB · Visningar: 69
Nej, inte Jojjan heller!
Måste säga att statyn var väldigt olik mannen - inte för att jag någonsin träffade honom - men som jag uppfattat från bilder. Det var nog mest fötterna som liknade...
 
Kontinenten börjar likna nåt, men jag tror inte DK var tillräckligt poppis i Samväldet för att få en staty i centrala London. (Den här statyn var bemängd med någorlunda färska blomkvastar i lördags - kanske nåt jubileum, jag vet inte.)
Måste medge att min ikon är ytterligare (hoppsan, jag höll på att skriva 'uteliggare') en ledtråd...
 
Javisst är det Gandhi! (Men svår att känna igen utan brillor, eller hur?)
Poppis - tja, i efterhand är han ju helgonförklarad!
Här kommer hela den förfärliga bilden...
Gunnars tur!
 

Bilagor

  • snubbestor.jpg
    snubbestor.jpg
    60.1 KB · Visningar: 112
Badrumsskåp? Tycker grejerna till höger ser ut som tvättsvampar och hela känslan i bilden är: Badrum!

Vad TM märkningen har att göra vete katten, kanske ett designskåp?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.