Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
:) Tyckte mig känns igen en sån bara.
Har tyvärr ingen bild på lager just nu. Ta en till. Jag ska göra nåt annat ett tag .
 
Jag kanske kan smita emellan med en då?
 

Bilagor

  • gevar-pinnen.jpg
    gevar-pinnen.jpg
    47.9 KB · Visningar: 391
Ett tips till alla som lägger ut bilder i detta forum.
Om man högerklickar på bilden och väljer spara som så ser man vad ni döpt bilden till.
Då får man ofta en vink om vad bilden föreställer.
Och så blir ni förvånade att folk "gissar" så bra.
Hehe.

mvh
 
Din fuling ;-)

Det är morfars gamla sälbössa.
 

Bilagor

  • gevar.jpg
    gevar.jpg
    47.8 KB · Visningar: 387
Lasse H skrev:
Ett tips till alla som lägger ut bilder i detta forum.
Om man högerklickar på bilden och väljer spara som så ser man vad ni döpt bilden till.
Då får man ofta en vink om vad bilden föreställer.
Och så blir ni förvånade att folk "gissar" så bra.
Hehe.

mvh

Det hade jag ingen aning om. Ja alltid lär man sig ngt nytt :)
 
En hembränningsapparat med förklädnad så att polisen skall tro att det är en miniatyrpartikelaccelerator eller teleporteringsapparat?
 
jimh skrev:
En hembränningsapparat med förklädnad så att polisen skall tro att det är en miniatyrpartikelaccelerator eller teleporteringsapparat?

Det är fasen ruskigt nära! :)
Men ändå inte rätt..

Kan säga att denna tingest har sitt ursprung i vårt östra grannland.
 
Den destillerar alltså nånting?

Det ser inte ut att vara tillräckligt storskaligt för att tillgodose det nationella behovet av Koskenkorva. Knappast ens trestjärnigt Jaloviina. Och något annat man destillerar, förutom sköljvattnet till filmframkallning, kommer jag inte på ;-)

Någon ledtråd?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.