Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Ny bild från mig

Här kommer en ny bild från mig.
Kanske lite lättare en den förra jag la ut.


Ciao Annika
 

Bilagor

  • gissa1.jpg
    gissa1.jpg
    37.8 KB · Visningar: 536
Så rätt så Jim. Världens bästa och roligaste insektsdödare. Borde finnas i alla hem. Speciellt om man har många bananflugor.

Din tur nu Jim.
 

Bilagor

  • gissa2.jpg
    gissa2.jpg
    31.2 KB · Visningar: 532
Jag måste lämna bollen vidare till någon annan. Jag är krasslig och har alldeles ont i kroppen, så jag pallar inte med att sitta framför datorn.

Finns racketarna att köpa i Sverige? Jag har aldrig sett dem. Jag brukar köpa en rejäl bunt varje gång jag är i Finland och ge bort som presenter. Brukar vara uppskattat. Det är ju ett helt suveränt verktyg som räddat många nätters sömn.

*fräs* :)
 
Hej Jim

Yes dom finns lite överallt här i Sverige. Jag köpte min på en plantskola men jag vet att en del ICA affärer har dom. Kvantum t.ex. och en och annan OKQ8 mack.

Här kommer en länk till återförsäljaren.
http://www.emergingretail.se/

Ciao Annika
 
näääee :D backa tillbaka du var ju nästan rätt ju, eller kanske ska man vara lite snäll o tycka att du var rätt - en persienn är det men det är kanske en rullgardin det också ... :)

Bollen blir din :)
 

Bilagor

  • img2004-02-07_054.jpg
    img2004-02-07_054.jpg
    44.8 KB · Visningar: 443
ANNONS