Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Om stora starka män är rädda för prylen så lär den ju innehålla en spruta/nål av något slag. Så jag gissar att det är en pryl diabetiker använder för att kolla blodsocker nivån.

Uffe_Nordholm skrev:
Om stora starka män är rädda för prylen så lär den ju innehålla en spruta/nål av något slag. Så jag gissar att det är en pryl diabetiker använder för att kolla blodsocker nivån.

Inte det heller men om du lägger ihop din gissning med en tidigare ledtråd så är du sååå nära...

Nu är det många gissningar som snuddar vid det rätta så nu kan det nog bara bli rätt för precis rätt svar. Annars måste ju alla få rätt och då blir det krångligt med denna tråd:)

skribenten skrev:
Drop och sådant?
Jaaa, bland annat dropp. Även mediciner som ges i bla halsvenen. Bilden har jag i en annan dator men denna bild föreställer samma utrustning även om den är något år gammal. Det inringade med gult är utrustningen. Röd pil är respirator och grön pil är hjärtmätare (som också var på förslag). Mitt emellan ligger min dotter Rebecca (som är en busunge med full fart för övrigt).

Bilagor

• rbq.jpg
    rbq.jpg
    75.9 KB · Visningar: 178
ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto