Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gemensamt foto i Sthlm den 1 maj?
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
macmolarin
Aktiv medlem
Äntligen något som jag ska kunna hänga med på!
--
1 maj-demonstration
Samling på Medborgarplatsen kl. 12.00
Avmarsch mot Kungsträdgården kl. 13.00
--
--
1 maj-demonstration
Samling på Medborgarplatsen kl. 12.00
Avmarsch mot Kungsträdgården kl. 13.00
--
Annars kan ni få hjälpa mig att flytta...
... jag hade givetvis hängt på om jag inte skulle flyttat den 1 maj.
/magnus
PS. och vad händer när man går runt i sitt nya bostadsområde. Då kommer det fram någon och säger: "Är du inte Magnus F?". Kul att folk känner igen en från fotosidan. Det var Patrik Skolling-Möller som jag stötte på.
... jag hade givetvis hängt på om jag inte skulle flyttat den 1 maj.
/magnus
PS. och vad händer när man går runt i sitt nya bostadsområde. Då kommer det fram någon och säger: "Är du inte Magnus F?". Kul att folk känner igen en från fotosidan. Det var Patrik Skolling-Möller som jag stötte på.
nofear-photos.com
Aktiv medlem
Mer folk
Hejsan alla.
Bara som upplysning så går även den första tävlingen i Speedwayens VM-serie lördagen den 1 maj på Stockholm Stadion (start 19.00). Även där kommer det att finnas mycket folk i rörelse. bara ett tips... Det brukar finnas folk i olika utstyrslar från många olika länder som säkert kan vara värt att offra några bilder på.../ Ola
Hejsan alla.
Bara som upplysning så går även den första tävlingen i Speedwayens VM-serie lördagen den 1 maj på Stockholm Stadion (start 19.00). Även där kommer det att finnas mycket folk i rörelse. bara ett tips... Det brukar finnas folk i olika utstyrslar från många olika länder som säkert kan vara värt att offra några bilder på.../ Ola
xdork
Aktiv medlem
MagnusG skrev:
Jag och ytterligare en vän har tänkt plåta reclaimarna.. Han och jag ska iallafall ses vid fältan 18.00.
Fältan? e inte så bra på östermalmsslang.. =) Men vad sägs om att vi träffas någonstans och samtalar lite om hur man bäst dokumenterar de hela? Fördelen med d kan ju också vara att man inte känner sig så ensam heller om helvetet bryter lös.
RolandM
Aktiv medlem
froderberg skrev:
Japp, känner igen det där, men då är det delgivningsmän....
D76
Aktiv medlem
Tänk bara på att det inte alltid är så uppskattat att man fotar demonstrationer och liknande. Har ju hänt att högerextrema grupper lagt upp register med folk som på ett eller anant sätt visat sig stå till vänster politiskt.
Tänk därför på att utnyttja bilder med identiferbara personer lite försiktigt. Så länge man förklarar sin avsikt, är trevlig och inte står och gömmer sig med telet bakom nån busskur så bör det inte vara några problem.
//David, som fotade på anti-krigsdemonstrationer och 1:a maj förra året.
Tänk därför på att utnyttja bilder med identiferbara personer lite försiktigt. Så länge man förklarar sin avsikt, är trevlig och inte står och gömmer sig med telet bakom nån busskur så bör det inte vara några problem.
//David, som fotade på anti-krigsdemonstrationer och 1:a maj förra året.
popboydeluxe
Aktiv medlem
Hustomten skrev:
Vilka vill vara med och fota Reclaim? Blir vi ett par stycken så tycker jag det vore kul.
1. Xdork?
2. Hustomten
Sist jag var på Reclaim blev jag hotad av Farbror Blå och Maskerade Ligister :S