Annons

Gemensamt foto i Sthlm den 1 maj?

Produkter
(logga in för att koppla)
Osedvanligt lungt. Fem timmar till ingen nytta...Några rusningar som kom av sig. Ett bra agerande av polisen fick de rusande ungdomarna atgt inse att de i grupper hade rusat bort från festen och inte kunde komma tillbaka. Bara att gratulera ordningmakten till den välplanerade och väl utförda insatsen.

Passar samtidigt på att tacka medfotograferna för en trevlig kväll. Bilder framkallas för fullt för senare publicering.

Även jag kom hem oskadd... Jag fick bara en smäll i ryggen av en snubbe som ogillade kameror ;)
Eftersom det ju nu var tämligen lungt - där vi var - har jag lite annat än bråk och ligister i min kamera, men det kommer upp senare.

Tack för ikväll. Hoppas det blir fler liknande upptåg.

Ja, det var en trevlig oh lugn liten familjekväll på Karlaplan. Bara ett par tulpaner som fick sätta livet till.

kravallpolis.jpg

Om nu polisen hade det lungt fick man väl leka med motljuset då ;)

Bilagor

• motljuspolis_400.jpg
    motljuspolis_400.jpg
    16.1 KB · Visningar: 239
Kanske lite rök någon? ..kom på att man kan leka om man har en zooooom...

Bilagor

• reclaim1.jpg
    reclaim1.jpg
    35.1 KB · Visningar: 299
..och sekundrarna efter denna bild kastade någon en stan på mig, bakifrån.. Som tur var var det bara en halv gatsten och som träffade på benet..

Bilagor

• reclaim5.jpg
    reclaim5.jpg
    45.6 KB · Visningar: 289
xdork skrev:
Förresten va frågade väkteren er om på tunnelbanan? om den där rutan som gått sönder i vagnen? tror inte de fick tag i killen som gjorde de...

Kille som repade rutor och sparkade sönder lampor, det var det, hoppades verkligen att de skulle få tag på honom..

Och civilarna fick göra vad de är bra på....

Bilagor

• civilare1_liten.jpg
    civilare1_liten.jpg
    41.8 KB · Visningar: 269
På väg mot Humlegården och jakten på utbrytargruppen. Här på Karlavägen.

Bilagor

• img_8429.jpg
    img_8429.jpg
    10.4 KB · Visningar: 254
uh jag återkommer om fyra veckor när jag framkallat mim FILMRULLE! biatches! =)
snubben som kicka sönder tbanan åkte väl fast eller? jag använde mange som skydd när jag anmälde fanskapet! =)

Jane> Fokusproblemet hänger snare sammanmed att det är en piratglugg och inte L-optik på huset...

Förövrigt var alla där med olika tillhyggen.

Bilagor

• crw_8362l.jpg
    crw_8362l.jpg
    18.8 KB · Visningar: 206
objernulf skrev:
Föregående bild är skolexempel på varför man alltid ska använda motljusskydd!

:)

Föregående bild är ett konstärligt verk...Notera även att ljus har kommit framifrån. Det där att använda 20 cm motljuskydd hade inte varit hälsosamt med tanke på den stämning som fotografer med långa objektiv mötte....Det är riktigt att att jag borde ha läst skolboken bättre ;-)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar