Annons

Gemensamt foto i Sthlm den 1 maj?

Produkter
(logga in för att koppla)
pablito skrev:
det här är kids vi snackar om, inte engelska fotbollshuliganer eller så...
i gbg var det ju en annan sak. då var ju bush där.





ang 18.00
hade vi nån mötesplats? (ska bli spännande)

Dagens kids är inte precis ofarliga, de som var på reclaim sist såg nog att de var inga man precis ville bråka med.
 
Lita på att vi som åker dit och fotar har omdöme och kan avgöra hur vi skall bete oss. Givetvis är vi observanta på vad som händer.
 
Så vilka dyker upp nu? Jag o Janne har sagt att vi kommer dit, Magnus Gyllenhammar o din kamrat kommer ni att vara där? Någon annan?

Vad gäller att demonstranterna skulle vara farliga så visst finns den risken men jag måste erkänna att av alla de demonstrationer jag fotograferat (och det är åtskilliga) har jag haft mest anledning att frukta polisen. Men precis som Janne säger så gäller det att använda sig av sunt förnuft så ska man förhoppningsvis klara sig utan några sår och blåmärken. =)
 
13.00 bakom Kungsträdgårdens scen
Några?

18.00 vid Fältöversten (Vallhallavägen)
1. Xdork
2. Hustomten
3. Pablito
4. Molarin
 
Hohojaja, man dyker upp, verkligen! Dock själv..

18.00 vid Fältöversten (Vallhallavägen)
1. Xdork
2. Hustomten
3. Pablito
4. Molarin
5. MagnusG
 
13.00 bakom Kungsträdgårdens scen
1. Molarin

18.00 vid Fältöversten (Vallhallavägen)
1. Xdork
2. Hustomten
3. Pablito
4. Molarin
5. MagnusG
 
13.00 bakom Kungsträdgårdens scen
1. Molarin

18.00 vid Fältöversten (Vallhallavägen)
1. Xdork
2. Hustomten
3. Pablito
4. Molarin
5. MagnusG
6. RolandM


Jag var strax efter lunch och rekade runt Karlaplan och såg att det var stilla och lungt vid Karlaplan. En liten båt guppade fridfullt i fontänen.
 

Bilagor

  • crw_8127l.jpg
    crw_8127l.jpg
    44.7 KB · Visningar: 219
Sedan skulle alla bada....

Hoppas att den stillsamma organistationen för att återta gaturummet inte är lika glada som detta gäng var...Noterad att några tvångsbadades, ungefär som i "Snövit".

/Roland - som undrar om det finns gatsten att tillgå på plats eller om det ska inhandlas innan gatufesten börjar?
 

Bilagor

  • crw_8152l.jpg
    crw_8152l.jpg
    36.1 KB · Visningar: 328
Fler som vill med om och fota Reclaim?

18.00 vid Fältöversten (Vallhallavägen)
1. Xdork
2. Hustomten
3. Pablito
4. Molarin
5. MagnusG
6. RolandM
 
Jag är på. Tror dock inte att nåt kommer hända nåt (om det gör det öht) förrän det börjar bli mörkt men jag kan sola tills dess. :)

18.00 vid Fältöversten (Vallhallavägen)
1. Xdork
2. Hustomten
3. Pablito
4. Molarin
5. MagnusG
6. RolandM
7. Skelett
 
Tack för idag, det var trevligt. Vid Karlaplan var det bara lugnt, även om medierna gärna rapporterar annat. Håller på o laddar över bilderna från kameran, återkommer om det fastnade något smaskigt iaf.
 
Då var man hemma, laddar in bilderna..
..ett skyltfönster på en mobilbutik på karlavägen och tydligen en bil där i närheten, det var det, råkade dock bli avskuren därifrån =/ ..fick någon bild av en enstaka vandal vid en 7-11, någon maskerad som rusar.. Alla splittrades dock innan stureplan som jag väntade vid..
..slog följe med en trevlig kille från scanpix, härligt med tillgång till polisradio ;)
 
Fan magnus.. jävla flaxx.. förresten va frågade väkteren er om på tunnelbanan? om den där rutan som gått sönder i vagnen? tror inte de fick tag i killen som gjorde de...
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.