Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gemensamt foto i Sthlm den 1 maj?
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
popboydeluxe
Aktiv medlem
pablito skrev:
det här är kids vi snackar om, inte engelska fotbollshuliganer eller så...
i gbg var det ju en annan sak. då var ju bush där.
ang 18.00
hade vi nån mötesplats? (ska bli spännande)
Dagens kids är inte precis ofarliga, de som var på reclaim sist såg nog att de var inga man precis ville bråka med.
xdork
Aktiv medlem
Så vilka dyker upp nu? Jag o Janne har sagt att vi kommer dit, Magnus Gyllenhammar o din kamrat kommer ni att vara där? Någon annan?
Vad gäller att demonstranterna skulle vara farliga så visst finns den risken men jag måste erkänna att av alla de demonstrationer jag fotograferat (och det är åtskilliga) har jag haft mest anledning att frukta polisen. Men precis som Janne säger så gäller det att använda sig av sunt förnuft så ska man förhoppningsvis klara sig utan några sår och blåmärken. =)
Vad gäller att demonstranterna skulle vara farliga så visst finns den risken men jag måste erkänna att av alla de demonstrationer jag fotograferat (och det är åtskilliga) har jag haft mest anledning att frukta polisen. Men precis som Janne säger så gäller det att använda sig av sunt förnuft så ska man förhoppningsvis klara sig utan några sår och blåmärken. =)
macmolarin
Aktiv medlem
Jag dyker nog upp. Om jag lyckas dämpa pollenchocken.
macmolarin
Aktiv medlem
13.00 bakom Kungsträdgårdens scen
1. Molarin
18.00 vid Fältöversten (Vallhallavägen)
1. Xdork
2. Hustomten
3. Pablito
4. Molarin
5. MagnusG
1. Molarin
1. Xdork
2. Hustomten
3. Pablito
4. Molarin
5. MagnusG
RolandM
Aktiv medlem
13.00 bakom Kungsträdgårdens scen
1. Molarin
1. Xdork
2. Hustomten
3. Pablito
4. Molarin
5. MagnusG
6. RolandM
Jag var strax efter lunch och rekade runt Karlaplan och såg att det var stilla och lungt vid Karlaplan. En liten båt guppade fridfullt i fontänen.
1. Molarin
1. Xdork
2. Hustomten
3. Pablito
4. Molarin
5. MagnusG
6. RolandM
Jag var strax efter lunch och rekade runt Karlaplan och såg att det var stilla och lungt vid Karlaplan. En liten båt guppade fridfullt i fontänen.
Bilagor
RolandM
Aktiv medlem
Sedan skulle alla bada....
Hoppas att den stillsamma organistationen för att återta gaturummet inte är lika glada som detta gäng var...Noterad att några tvångsbadades, ungefär som i "Snövit".
/Roland - som undrar om det finns gatsten att tillgå på plats eller om det ska inhandlas innan gatufesten börjar?
Hoppas att den stillsamma organistationen för att återta gaturummet inte är lika glada som detta gäng var...Noterad att några tvångsbadades, ungefär som i "Snövit".
/Roland - som undrar om det finns gatsten att tillgå på plats eller om det ska inhandlas innan gatufesten börjar?
Bilagor
macmolarin
Aktiv medlem
Är det ok om jag går ut på Skeppsholmen istället för att stå ensam bakom scenen i Kungsan? ;-)
macmolarin
Aktiv medlem
Ingen som vill fota röda fanor?
MagnusG
Aktiv medlem
Då var man hemma, laddar in bilderna..
..ett skyltfönster på en mobilbutik på karlavägen och tydligen en bil där i närheten, det var det, råkade dock bli avskuren därifrån =/ ..fick någon bild av en enstaka vandal vid en 7-11, någon maskerad som rusar.. Alla splittrades dock innan stureplan som jag väntade vid..
..slog följe med en trevlig kille från scanpix, härligt med tillgång till polisradio
..ett skyltfönster på en mobilbutik på karlavägen och tydligen en bil där i närheten, det var det, råkade dock bli avskuren därifrån =/ ..fick någon bild av en enstaka vandal vid en 7-11, någon maskerad som rusar.. Alla splittrades dock innan stureplan som jag väntade vid..
..slog följe med en trevlig kille från scanpix, härligt med tillgång till polisradio