dJb
Aktiv medlem
Benganbus skrev:
Beror nog på att det lutar....
Jaha,
herr fotografen Björkén dyker upp med fina bilder!!
B)
hehe japp. Inspirationen har varit dålig nu ett tag. Har mest bundit flugor men den börjar åter visa sig lite nu.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Benganbus skrev:
Beror nog på att det lutar....
Jaha,
herr fotografen Björkén dyker upp med fina bilder!!
B)
dJb skrev:
hehe japp. Inspirationen har varit dålig nu ett tag. Har mest bundit flugor men den börjar åter visa sig lite nu.
alf109 skrev:
Måste vara ett väldans pyssel detta med att binda flugor, jag menar, bara att få dom små rackarna att hålla benen stilla.
alf109 skrev:
Tjusig bild Janne, bor själv på Bergsundsstrand.
cw-op skrev:
Tack Alf, försökte mig på lite symbolik oxo, he!
Jasså, bodde själv i Högalid men hela området fick kicken nån gång mitten på 80-talet och blev "nedgraderade" till Katarina församling istället. Inte meningen att kränka ditt revir, Alf! Får försöka hålla igen men det är mycket fotogeniskt som lurar där i trakterna! JANNE
alf109 skrev:
Hehe, finns nog plats så det räcker. Nu har det blivit så jäkla hippt här att man snart får söka sig till förorterna för lite avspännd stämning. Har bott här sen 87, och den största skillnade idag är att folk inte hälsar på varandra på gatan längre. Och sen har det blivit väl många brevbärare, folk med fyrkantiga glasögon och platta axelväskor, som nån sa.
mohei skrev:
För ett par helger sedan var det en garagebrand i min lilla förort. Troliga gastuber i garaget så brandmännen gick inte in utan skulle fylla med skum istället. 15000 kubikmeter garage. Det tog ett tag.
mohei skrev:
Garaget ligger rätt under några bostadshus så jag antar att de tog det säkra före det osäkra.