Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gatufoto

Produkter
(logga in för att koppla)
kommer hem frün Berlin pü lördag dü kommer mina gatubilder upp, bland annat frün 1:a maj demostrationer och kravaller

Lasse H skrev:
lite mer människa än miljö...

Skön bild Lasse! Den är väl inte tagen i Jakobsberg kan man tro.

Denna från en irlänsk PUB i brist på bra gatubilder. Kan dessutom intyga att det inte är helt sant.

Bilagor

• guiness.jpg
    guiness.jpg
    37.2 KB · Visningar: 615
...och denna är också från Jakan och enligt exif är den plåtad med en Pentax....

Bilagor

• pent.jpg
    pent.jpg
    54.4 KB · Visningar: 598
Efter ett 14-timmars nattpass ser pendlarna ut såhär i mina ögon när jag möter dom på Centralen.

Bilagor

• rusningstid.jpg
    rusningstid.jpg
    53.7 KB · Visningar: 600
Vilken underbar tråd jag har hittat här. Är ny vad gäller gatufoto men har upptäckt att det är det roligaste som finns. Skulle det bli någon träff någon gång så vill jag helt klart vara med. En chans att träffa andra likasinnade och kanske få lite tips ifrån "mästarna".

Här kommer lite bilder ifrån mig som jag tagit under den senaste månaden:

Bilagor

• boy_and_dog-kopiera.jpg
    boy_and_dog-kopiera.jpg
    49.4 KB · Visningar: 574
Senast ändrad:
pointzero skrev:
kommer hem frün Berlin pü lördag dü kommer mina gatubilder upp, bland annat frün 1:a maj demostrationer och kravaller

I väntan på Kims Berlinbilder några från årets första vårkväll i München där det är betydligt lugnare än i Berlin.

Cool kille som såg mig fota och tyckte det var helt ok.

Bilagor

• _dsc3055.jpg
    _dsc3055.jpg
    57.2 KB · Visningar: 554
Här en kille som inte tyckte det var lika kul men ölen var viktigare än att diskutera med mig.

Bilagor

• _dsc3076.jpg
    _dsc3076.jpg
    50.2 KB · Visningar: 549
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar