Annons

Gatufoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Härliga bilder - håller med om att gatufototråden är en av de stora behållningarna på FS för tillfället.

BAW
 
David Appelgren skrev:
Har inte postat i varken pooler eller i mitt album på FS på evigheter. Skönt att få skita ur sig lite bilder här i poolen. Hoppas ni inte tycker att jag våldförde mig för mycket på poolen.

De e' okej, mannen. Fast jag tycker förstås det vore roligt om gatufotopoolen också kunde få samma tillskott av bilder.

Och visst, improviserad textmassa, kankse inte alltid är den bästa, men det är ett mindre (ja, verkligen mindre; vill ju inte förstora något mindre problem) helvete att komma på vad man ska skriva till bilderna. Visst, det funkar med en punkt, men hur kul är det?

Tror du spänner dig för mycket, eller sätter ribban för högt. Tror du bara ska skriva vad du känner och vara ärlig mot dig själv. Det vill säga inte censurera dig själv och inte tycka att det du vill berätta om dina egna bilder är löjligt.
Kör på som du gjort i den här tråden.
 
Benganbus vid 'Planket' idag med söt flicka som jag inte vet namnet på.
._/h.
 

Bilagor

  • bengan.jpg
    bengan.jpg
    80.8 KB · Visningar: 251
red-top skrev:
Benganbus vid 'Planket' idag med söt flicka som jag inte vet namnet på.
._/h.

Gav mig fasen på att nå'n hunnit lägga ut en bild från Planket via en så'n där snabbfotoaaparat!! ;)

Jo det va många både bekanta och obekanta och från FS som hade hittat till Planket trots det haldana vädret!
Och här får jag frågor omkring bilderna,
det blir en dialog,
och det är kul!
Tack för fin bild Hans!! :)
/Bengan
 
En katt-dj**l (;=) stal intresset för bilderna på 'planket i Vitabergsparken' idag.
._/h.
 

Bilagor

  • plankkatt.jpg
    plankkatt.jpg
    98.7 KB · Visningar: 282
Jag trotsade vädret igår och åkte in för att kolla på Planket. Vid 15-tiden regnade det inte där. :)
En skön blandning av bilder tycker jag. :)
 
Planket

Många trotsade väder för att komma till denna återuppståndna fotoinstitution.
 

Bilagor

  • p1l.jpg
    p1l.jpg
    68.8 KB · Visningar: 230
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.