Men det är väl inte p.g.a. träningen. Jag gillar inte Indisk mat och om man sedan får lite amöba dysenteri ovanpå det så väger man snart som man gjorde när man var 20.
Jag borde inte kommentera detta, då jag bidrar till att tråden spårar ut än mer, men jag kan inte låta bli.
Av den anledningen väljer jag att inte replikera på dina andra passningar i tråden, hoppas på din förståelse.
Men, jag håller med dig, det indiska köket imponerar inte direkt på mig heller, och då inte minst med tanke på att jag inte är vegetarian. Är innerligt trött på kyckling just nu
.
Någon amöbadysenteri tror jag mig inte fått (ännu), men jag kan nämna att jag efter 8 dagars vistelse i landet, åkte på en första rejäl "Delhi - belly" som fjättrade mig i hotellrummet under två dygn.
Också en andra gång råkade jag ut för ett liknande scenario, även om det inte var fullt så allvarligt.
Även om jag har en önskar att gå ner i vikt (~ 10 kg till skulle jag inte sakna), så har jag ingen önskan om att nå samma omfång som när jag var 20, det är ju en sak som är säker !
Då får jag byta hela garderoben när jag kommer hem, men å andra sidan är risken inte överhängande, jag är en gottegris och kompenserar ev. viktförlust med sötsaker i olika former
.