Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotsugen sådär Lör 23/2

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Nå, eftersom man ändå är vaken trots att man är ledig så får jag inte sova. Så det är väl lika bra att packa kameran och ge sig ut :)

Nån som blir med?

//Marcus

0708777895

Jag är på. Ska träffa en annan fotokompis klockan 13.00 vid thorildsplan i sthlm. Kan den tiden och platsen passa?

minimunk skrev:
Jag är på. Ska träffa en annan fotokompis klockan 13.00 vid thorildsplan i sthlm. Kan den tiden och platsen passa?

Det funkar bra för mig!

Vad säger du Jon, Ska vi Mötas vid brofästet årstbron tanto, kl 12 och ta en promis bort över västerbron?

Sjusovare och sjusovare... har ju jobbat natt och vaknat igen nu. Hinner nog inte med er, det tar ju ett tag att ta sig till huvudstaden.

Jag hoppar över idag, jag har tvättstuga ikväll, så jag tar och kopplar av istället för att stressa...

Hänger nog med i morrn istället om det blir något!

Visst va jag det, men det blev en sväng på annat håll idag

Bilagor

• pict1675_rock_video_small.jpg
    pict1675_rock_video_small.jpg
    74.3 KB · Visningar: 596
Tack för idag då, det blev ju en kul sväng eller ska man kanske säga blöt utan att nämna några namn :)

Öppnar med en bildgåta: Vad föreställer bilden och ni som vet behöver ju inte svara.

Bilagor

• 3190-fågelholk-besk-50k(kopia).jpg
    3190-fågelholk-besk-50k(kopia).jpg
    28.8 KB · Visningar: 565
Den röda gången med dess vinklar och vrår blev mycket fotograferad idag. Här är mitt bidrag!

Bilagor

• dsc_3767mini.jpg
    dsc_3767mini.jpg
    69.4 KB · Visningar: 554
Synd att jag inte kunde vara med idag. Var dock ute och lattjade med sonen och hade av en händelse med mig kameran. Fotosugen? - Alltid!;)

Bilagor

• imgp8950.jpg
    imgp8950.jpg
    98.5 KB · Visningar: 322
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar