Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotsugen sådär Lör 23/2

Produkter
(logga in för att koppla)
Man får ju säga vad man vill, men att vara ute i friska luften och strosa helt spontant och kravlöst med andra likasinnade utan att veta riktigt vad som väntar runt hörnet är ta mig tusan ett skönt sätt att aktivera sig och spendera några timmar på. En utomhus fika med gott kaffe i Februari är också en prick över i!

Bilagor

• 3303-kjell-med-fika-50k.jpg
    3303-kjell-med-fika-50k.jpg
    38.9 KB · Visningar: 266
Bourne möter Matrix, Ja det blir grejer det :)

Bilagor

• 3311-bär-möbler-stå-besk-50k.jpg
    3311-bär-möbler-stå-besk-50k.jpg
    44.7 KB · Visningar: 257
ja va fan det går ju tom att göra bild på SL´s kontor :)

Bilagor

• 3216-sl-kontoret-besk-50k.jpg
    3216-sl-kontoret-besk-50k.jpg
    49.3 KB · Visningar: 247
Vem fanken fyller en källare med vatten...
Å andra sidan, vem är så dum så han studsar ner i en bäcksvart källare utan att se var han sätter fötterna och är så pass oförsiktig så han inte inser att det är en halvmeter vatten på golvet förän man står mitt i det med båda benen... Doh.

Nästa gång ska jag vara försiktigare, och inte ta med mig så ointresserat sällskap ;)

Några fotografer bifogar jag på bild.

Bilagor

• tiny--3728.jpg
    tiny--3728.jpg
    83.4 KB · Visningar: 240
minimunk skrev:
Vem fanken fyller en källare med vatten...
Å andra sidan, vem är så dum så han studsar ner i en bäcksvart källare utan att se var han sätter fötterna och är så pass oförsiktig så han inte inser att det är en halvmeter vatten på golvet förän man står mitt i det med båda benen... Doh.

Nästa gång ska jag vara försiktigare, och inte ta med mig så ointresserat sällskap ;)

Några fotografer bifogar jag på bild.

Fanken vilken härlig bild! :)

Efter några timmar i gatufotografins tjänst är det skönt att sätta sig ned ett tag och låta tankarna segla runt i kupan.

Bilagor

• 012.jpg
    012.jpg
    32.5 KB · Visningar: 280
Här var det blött upp till knäna, Hehe! Gick det bra att byta Christoffer?

Bilagor

• _dsc3272-dyngsur-50k-(kopia).jpg
    _dsc3272-dyngsur-50k-(kopia).jpg
    48 KB · Visningar: 268
Absolut. Det gick bra =)
Det var en, hmm, spännande och annorlunda upplevelse.

Bilagor

• tiny--3751.jpg
    tiny--3751.jpg
    38.4 KB · Visningar: 257
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar