Annons

Fototräff i Lund på Lördag

Produkter
(logga in för att koppla)
jbomelin skrev:
Jäpp, antagligen ska jag det. Men å andra sidan är det kanske inte så fräckt med bara ett normalobjektiv :)

Kan ju göra ont.... Jag menar om du inte tänker dig för och tänker "fan vilken bra bild, måste bara gå lite närmare" och....PANG..... Så ligger du under ett par feta däck :)

Det gör ont se'ru, jääävligt ont ;)

Du kanske kan låna ett objektiv?

Jag kan säkert låna ett av någon, det ordnar sig. Eller så kan jag sälja en njure. Du vet inte vart man kan göra det? ;)

hittade ingen njure, men dock den här ;)

Fick avbeställa från Cyberphoto, så nu har jag beställt objektiv, motljusskyd och uv-filter från Scandinavian Photo, och det dyker upp nån gång i nästa vecka. Jag blir galen :)

För mig fungerar det tyvärr inte med fasta mötestider.

Men om något är på gång är det bara att lägga ut en blänkare så skall jag kolla av med familjen.

Mitt ord är inte lag, men om jag får ha en åsikt...

... så tycker jag att det är roligare att träffas lite mer ordnat. Typ som nu sist där vi hade ett "mål" med träffen.

Som exempel så kan det ju vara:
<li>Ordna evenemang som t ex träffas för en utflykt till något ställe (hovs hallar, bokskogen osv)
<li>Foto utställningar
<li>Ta en öl och diskutera foto och utrustning (kanske en bytar dag?)
<li>Fotografera evenemang tillsammans

Ja ni kanske fattar?

en öl och diskutera foto och utrustning låter helt perfekt. allt det andra låter också bra. jag tror definitivt på ordnade former, men inte på fasta tider, då jag tror det förr eller senare bara rinner ut i sanden då.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar