Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ständig träff plats?
- Trådstartare Lars-Åke
- Start datum
Geraner
Medlem
Hej Jane,
Kul att du också vill komma!
Jag fick ett mail från Paula http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=6973
Hon är också intresserat att vi träffas igen.
Vi hörs.
Steffen
Kul att du också vill komma!
Jag fick ett mail från Paula http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=6973
Hon är också intresserat att vi träffas igen.
Vi hörs.
Steffen
pl2se
Aktiv medlem
Visst
Kul att ni ses, men jag hoppas att detta får förbli den centrala delen i Fotosidans verksamhet. Vill man och har man möjlighet att gå på vanliga fotoklubbars möten så finns de ju i stort sett i varenda stad. Det skulle vara synd om fotosidan blev reducerat till en hemsida för en "vanlig" fotoklubb. Jag hoppas att ni har trevligt på era möten i Stockholm, Gtbg mfl storstäder men att ni ändåå lägger er kraft på nätet.
mvh
Peter
Kul att ni ses, men jag hoppas att detta får förbli den centrala delen i Fotosidans verksamhet. Vill man och har man möjlighet att gå på vanliga fotoklubbars möten så finns de ju i stort sett i varenda stad. Det skulle vara synd om fotosidan blev reducerat till en hemsida för en "vanlig" fotoklubb. Jag hoppas att ni har trevligt på era möten i Stockholm, Gtbg mfl storstäder men att ni ändåå lägger er kraft på nätet.
mvh
Peter
Geraner
Medlem
Re: Visst
Peter jag håller inte med dig!
Jag är också medlem på den tyska fotosidan "www.fotocommunity.de" som är ungefär detsamma som fotosidan.se.
PÅ mina besök i Tyskland har jag också träffat folk från denna sidan och vi kunde prata och snacka om fotografi och sånt. - Visst, sånt kan man också göra på "vanliga" fotoklubb som du säger. Men jag tycker att fotosidan.se är ju på nåt visst sätt också en fotoklubb där man framförallt hittar folk som bedöma bilderna kanske mer professionellt än i några andra fotoklubbar.
Varför skulle man då inte träffa sig i verkligheten också??
Vill bara skicka en citat av en medlem från fotosidan som jag fick idag via e-mail angående ett träff:
"Det låter ju kanon kul! Få lite inspiration och ideer från andra, varför inte! - Jag e gärna med."
Jag acceptera din åsikt men vill säga att jag inte håller med dig.
Mvh
Steffen Langhammer
pl2se skrev:
mvh
Peter
Peter jag håller inte med dig!
Jag är också medlem på den tyska fotosidan "www.fotocommunity.de" som är ungefär detsamma som fotosidan.se.
PÅ mina besök i Tyskland har jag också träffat folk från denna sidan och vi kunde prata och snacka om fotografi och sånt. - Visst, sånt kan man också göra på "vanliga" fotoklubb som du säger. Men jag tycker att fotosidan.se är ju på nåt visst sätt också en fotoklubb där man framförallt hittar folk som bedöma bilderna kanske mer professionellt än i några andra fotoklubbar.
Varför skulle man då inte träffa sig i verkligheten också??
Vill bara skicka en citat av en medlem från fotosidan som jag fick idag via e-mail angående ett träff:
"Det låter ju kanon kul! Få lite inspiration och ideer från andra, varför inte! - Jag e gärna med."
Jag acceptera din åsikt men vill säga att jag inte håller med dig.
Mvh
Steffen Langhammer
Robert_Saers
Aktiv medlem
Lund?
Finns det några Lundabor eller andra skåningar som skulle vilja göra en utflykt också?
Finns det några Lundabor eller andra skåningar som skulle vilja göra en utflykt också?
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Re: Lund?
Jupp sitter i Malmö och är också sugen på en utflykt.
Robert_Saers skrev:
Jupp sitter i Malmö och är också sugen på en utflykt.