Annons

Fototräff i Lund på Lördag

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag hoppas att så många som möjligt kan komma!

Vi träffas utanför domkyrkan klockan 1500, då dom flesta nog kan hitta dit och att det är en naturlig träffpunkt för dom som kommer med bussar och tåg.

Vi kommer att gå in på kulturen i Lund där vi kommer att titta på en utställning om fotografer födda efter 1970 och sedan så kan man gå inne på området fram till klockan 1700. Efter det så om någon har en intressant ide så får ni gärna ta upp det här. Efteråt så tar vi nog en fika och/eller svingar en bägare eller två med öl (inget tvång)!

Inträdet kostar 50:- och jag hoppas att så många som möjligt kan och vill komma. Jag vet att alla inte kan men vi kan förhoppningsvis träffas fler gånger. Tycker att det ska bli skoj att träffa andra med samma intresse!

Jag kommer definitivt. Jobbar till två, så det passar alldeles perfekt för mig kl 15.

Hoppas bara inga fototillfällen dyker upp för jag har ingen kamera från och med imorgon och fram till att jag har lyckats skaffa fram de tusen spänn som saknas till den nya :)

Min sista arbetsdag innan semestern är på lördag så jag missar träffen:(

Hoppas ni får det trevligt och blir det fler gånger ska jag göra allt för att kunna komma med.

Om ni inte hinner till 15:00 så kan ni ju möta upp oss lite senare inne på området.

Ni kan ringa på följande mobil om ni vill veta nuvarande position av gruppen: 0705-111165

Det går också bra om ni vill ha vägbeskrivning eller liknande att skicka ett email till [email protected]

Kan tyvärr inte komma heller, men som lundabo(och student) har jag förstås alla redan sett utställningen. Den är väldigt liten, men några schyssta foton finns det där nog...

:-(

Är på bröllop då, så jag kan inte närvara... :-( Annars hade jag dykt upp!

/Fredrik

OLS: Jag hoppas att du hinner! Det verkade som om många inte kunde denna helg, men vi blir förhoppningsvis några stycken imorgon, så får vi väl göra ett nytt försök, typ i augusti :)

nu har vi träffats färdigt. utställningen på kulturen var liten, som sagt. några bra bilder fanns det, och några såg väldigt konstigt kopierade ut, enligt min åsikt. trevlig tillställning och det blir förhoppningsvis fler tillfällen då fler har möjlighet att dyka upp. gruppbild som bevis kommer :)

Här kommer beviset :eek:)

Överst till vänster: Jörgen Persson, Joakim Bomelin, Mipert, Steinick, LisaW

Nederst till vänster: necromancer, Orelle, Rosberg

Bilagor

• fototraff.jpg
    fototraff.jpg
    43.1 KB · Visningar: 240
Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar