Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff för oss i Väst

Produkter
(logga in för att koppla)
Innan någon kommer med ett bättre förslag:
Vad tror ni om att mötas vid The Dubliner? Ligger centralt och serverar gott öl.

(Kan inte hitta deras öppettider, men en pub borde väl vara öppen kl 15?)

Tar gärna också ett kafé i och för sig. Föreslog bara det första bästa ställe jag kom på så att vi kom till avslut. Är tyvärr dålig på kaféer, så någon annan får nu komma med förslag.

Var är tjejerna?

Jag kan och vill vara med!

MEN - jag undrar bara en sak:

Var är alla tjejer från Västkusten/Göteborg???

Jag känner mej lite ensam här i tråden!

Plats får jag fundera lite på...

/Catarina

Jag skulle nog kunna komma den söndagen. Liten fråga bara. Är det inte bättre att fota först och sen fika, annars blir det kort om tid innan solen går ner.
mvh/Jonas

Tanken var att fotandet skulle ske en annan dag och denna dag bestäms vid första fikaträffen. /Göran

Detta vill jag gärna vara med på.

Vad sägs om Fröken Olssons vid Kungsportsplatsen (Östra Larmgatan)?

Tyvärr så tror jag inte att jag kan komma...

Följer dock med spänning vidare aktiviteter, antar att ni förvarnar här på FS?

/Larsa

Låter jättetrevligt och jag hänger gärna med men just den söndagen fyller min far 65år så det känns inte som att jag blir så populär om jag smiter iväg och går på kafe med er istället :) Men andra möten i framtiden kommer jag gärna på om ni inte har något emot en nybörjare ;)

Det låter ju jättebra detta!
Hur många blir vi nu som verkligen kommer då?

Jag kommer:
Catarina Magnusson

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar