Annons

Fototräff för oss i Väst

Produkter
(logga in för att koppla)

Enfotograf

Aktiv medlem
Vad sägs om att följa Malmö folkets aktivitet?
Om vi träffas någonstans i Göteborg för att "planera" lite fotoaktiviteter under våren.

Är någon sugen på detta?

Håkan

Bra idé som jag själv tänkt ta upp här i forumet, men jag var för feg - och seg...
/Catarina

Egentligen en kanonidé, men just nu har jag hamnat i sådan tidspress att jag inte vet om jag hinner vara med i några aktiviteter.

Vad bra att några är på...
Vad sägs om onsdagen den 24/3

Någon som har ett förslag på var man kan träffas?

Håkan

---Jag har redigerat datumet från den 17:e till 24:e eftersom det är en studioteknik kurs samma dag i Göteborg.

Senast ändrad:
Den 24/3 tycker jag tyvärr inte är bra.:( Skall på Sophie Zelmanis konsert. Kan vi inte ta någon annan dag?

Tror det är bättre att lägga detta på en helgdag. Då an man träffas tidigare på dagen och få bättre ljus.
Mvh
Peter

Min tanke var i och för sig att vi skall sitta ner och prata och planera lite fotoutflykter.

Men visst kan vi ta det en helg och plåta också.

Vad tycker ni andra?

Håkan

Hellre helg än vardag för min del.
Jag tycker också att det låter bra att sitta ner någonstans och prata först. Lära känna varandra lite kanske och fika eller ta en öl under tiden.
Sedan kan idéerna få flöda fritt - så får vi se vart det bär.
/Catarina

Ok Håkan, nu förstår jag hur du hade tänkt.:)

Men vad sägs om att ta en fika en dag någonstans och se vart det bär som Catarina skrev.

Inte nästa lördag bara. Då jobbar jag till 7 på morgonen.:(

/Peter

Det bästa är nog bara att spika ett datum, dom som kan dom kommer, dom andra får komma nästa gång, eller nästa...
Det kan inte passa alla varje gång, vi måste ju bara få till en första träff ialla fall.
Göteborg är ju Sveriges andra stad. Vi borde verkligen kunna, när Stockholm och Malmö kan!
/Catarina

lycka till

Vi har jätte trevligt på våra täffar i Malmö och det blir fler och fler som ansluter.

hoppas att ni kommer igång och får lika trevligt som oss...

Jörgen [E.F.S.]

Låter förbaskat kul! Det vore bra om vi kunde välja en helgdag så att även vi som bor en bit ifrån hinner hänga på (5 mil för mig). Lite snack över en öl & sen en fotosession låter skitkul! (eller tvärtom)

Sedan så tror jag att det bästa är att Håkan spikar ett datum & att det får gälla, sedan får folk anmäla sitt intresse.

Att fråga om datum funkar nog inte, det är alltid vissa som inte kan...

/Larsa

Jätteroligt att ni drar ihop träffar i Göteborg oxå. Hoppas det går bra för er.

På sikt kanske vi kan ordna en storträff på någon central plats i landet, eller att vi ordnar storträffar "hemma" hos varandra, och visar upp våra städers fotografiska möjligheter...

...men först får alla komma gång med sina träffar :)

Senast ändrad:
Hej

Det vore trevligt om vi kunde träffas. Jag tror på Catarinas ide om att först träffas över en fika. Är det den 23/4 som gäller? /Göran

Vi kör den 21/3 kl. 15,00.
En söndag med andra ord.

Frågan är var, eftersom jag är från Borås så
kan jag inte alla bra ställen i Göteborg.

Håkan

Den söndagen och tiden passar mig bra. MEn var har jag ingen bra ide på just nu. /Göran

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar