Annons

Fotomässan i Nacka

Produkter
(logga in för att koppla)
Sticker upp dit immorn (lördag) så någon vill säga hej till mig så kommer jag att ha en röd/svart hondakeps på mig och en grå fleecetröja. Kommer även att ha en top load zoom väska på axeln och en 30D så allt borde ni känna igen mig eller är det den stereotypiske fotgraf looken?
 
Robin Gyllander skrev:
Sticker upp dit immorn (lördag) så någon vill säga hej till mig så kommer jag att ha en röd/svart hondakeps på mig och en grå fleecetröja. Kommer även att ha en top load zoom väska på axeln och en 30D så allt borde ni känna igen mig eller är det den stereotypiske fotgraf looken?

I fjol så såg jag minst 1000 st som hade exakt den utstyrseln. ;)
 
Ett tips till alla som åker dit är att man får skriva ut en valfri bild i A2 storlek i en monter. Kommer inte ihåg vilken bara, man skulle ta med bilden på usbminne eller cd-skiva. (Funkade bra om man hade minneskort och minneskortläsare för mig). Utskrifterna blev riktigt fina förutom att skrivaren kapade lite på bilderna ibland, så skriv inte ända ut till kanten på pappret!!

Tommy
 
Ett till tips är att nikon ger alla nikon användare en gratis "sheck and clean" men kom tidigt för det verkade vara "var god kom till bak om en halvtimme det vi har fullt just nu".
 
Robin Gyllander skrev:
Sticker upp dit immorn (lördag) så någon vill säga hej till mig så kommer jag att ha en röd/svart hondakeps på mig och en grå fleecetröja. Kommer även att ha en top load zoom väska på axeln och en 30D så allt borde ni känna igen mig eller är det den stereotypiske fotgraf looken?

Ungefär så här?
 

Bilagor

  • 071117-0014-t.jpg
    071117-0014-t.jpg
    46.7 KB · Visningar: 231
Var det inte lite väl lätt att sno gluggarna i canons monter? PÅ morgonen lånade jag 18-55 is och 55-250 is och då höll dom lite uppsikt över mig, men sen när jag testade blixtsändaren st-e2 så var det ju knökfullt i canonmontern och kunde lätt vandrat hem innan dom märkte något detsamma gäller 24 tse l. Men vi fotografer är ju iaf ärliga av oss.

Och så vart jag 700 kronor fattigare en väska till kameran av dykardräkt 250 en kortplånbok 100 en tillbehörsväska 100 en canon 30 field book 130 och en massa läsk och lunch.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.