Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fotolabb i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

f-bente

Medlem
tja alla duktiga fotografet!
är en väldigt glad amatör som har inhandlat en systemkamera för någon månad sen och det är den första jag äger, har dock alldeles för lite tid för tillfället för att lära mig den!

men har varit iväg på en del resor där jag tycker jag fått en del bra bilder och vilket fotolabb i sthlm är bra om jag skulle vilja förstora upp mina bilder till storlekar som en tavla?

hoppas någon kan ge mig bra tips, eller finns det bra sidor på internet eller företag i andra städer som skickar smidigt osv osv osv!
ni kan det där bättre än mig!
 
hej igen

med storlekar som en tavla har ja tänkt lite större varianter, kan inga siffror vad som brukar finnas osv....men hoppas på lite hjälp!
 
Håller med föregående. Crimson är jättebra. Har ett konto där, "frontweb pro" där jag beställer sk lambda 50x70cm blir jättebra resultat varje gång.
 
och hur vet att man ens skärm är kalibrerad med deras skrivare?
hur lång tid brukar det ta att få hem bilder ifrån dom?
 
Bor man i Stockholm kan man hämta bilderna på deras kontor (Brännkyrkagatan på Söder), normalt dagen efter att man skickat in beställningen.
 
Jag bor i Täby, norr om Sthlm och brukar beställa via post. Mindre kopior som går ner i lådan, får jag oftast dagen efter, om beställningen inte är gjord efter 1400, dagen innan. Resultatet har alltid varit bra.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.