Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

Illerfantasten

Aktiv medlem
Hej :)

Jag är inget vidare duktig på dethär med foto, men skulle gärna ha sällskap någon gång då jag känner att det kan vara bra med tips och råd eller bara för inspiration :)

JAg skulle också vilja åka någonstans för att fota, tex fornminnen som Gudhems kloster eller Husaby kyrka på Kinnekulle.

Jag är fascinerad av fornminnen men har jättesvårt att hitta skyltarna ;)

Så, någon som känner sig intresserad av en lite utflykt, eller som kanske bara har ett tips, kan gärna höra av sig till mig :)

Och ju fler desto roligare :)

Men ALLA behöver ju inte vara bättre än mig ;)
 
Jag är med på att dra och fota lite varstans. Alltid trevligt att träffa nya männskor med samma hobby. Skulle inte kalla mig bra men ibland så lyckas man allt fånga nån bild som man gillar. Har väl fotat aktivt i typ 3 år nu. Har även lite blixtar om de vill fifflas med det också.

Men har du nån utflykt planerad så är jag aldrig sen att hoppa på.
 
som sagt. kommer du på något som du känner att du har lust att dra ut och fota är de bara att skicka ett pm. Jag kan oftast frigöra tid.
 
Det brukar ju gå att få ihop ett gäng om man vill.

Men det krävs nästan att man har en bestämd ide om vart man skall och ett visst tjatande för att alla skall upptäcka att det blir av.

Jag hänger på om det passar och är någorlunda intressant.

/Andreas
 
Tjena!
Jag vill börja fota igen!, kammeran har ståt ensam ett bra tag nu. Så det skulle vara jättekul och träffa andra med samma intresse, och se hur mycket har jag glömt, och om jag kan bidra lite .... =)

Mvh
Ramon
 
Våren är på väg!

Sakta men säkert är våren på gång. Vi skall kanske bestämma något specifikt och spika en datum? Hade varit jättekul om man blev några stycken.

Mvh

Peter
 
Tjena!

Precis fått upp kameran från hyllan!
Vore kul att hänga med ifall det finns utrymmer för någon mer!

Inom foto är jag amatör till den grad att jag precis lärt mig vad fram och bak är på kameran...
 
Intresserad!

Ah, vad kul!
Trodde jag skulle behöva dra upp en egen tråd om just detta ämne, men tydligen inte...? =)
Är också intresserad av att knyta nya kontakter med folk som är fotointresserade, så man kan dra iväg tillsammans för att fota osv. Känns som det skulle ge mycket bra inspiration, och att man skulle lära sig en hel del utav varandra.

Jag är på att dra igång omgående! Eller i april, vad som helst, bara det blir av =)
Hör av er!
 
trapp; ja det kan ju alltid vara en fördel att veta åt vilket håll man skall vända den där utputande saken ;)


Vad kul att fler är intresserad :)

Nu kan inte jag förrän i april, så jag hittar jag gärna på något då. Jag och en annan tjej åkte till Kinnekulle en dag, man kanske skulle hitta på något liknande? Någom som har ett förslag?
 
Ulrika; ja, men nu måste jag bara komma på hur jag ska göra för att bilderna inte ska bli kolsvarta, hört talas om linslock, men det tror jag mest är en myt!

Jag tänkte dra till fotomässan den 31 mars och det vore ju kul om någon mer känner sig sugen att hänga med!


Jag har egen bil och tänkte ta den, så än så länge finns det plats för 4 till (3 om vi ska sitta bekvämt, men finns det hjärterum..)
 
Mellan Lidköping och Götene i Västra Götaland, bl a finns Husaby kyrka där Olof Skötkonung döptes/kristnades.

Det finns ängar, stenbrott, bra utsikt vid bra väder över slätten. Det finns egentligen något för alla där uppe.


Egentligen är det finast på våren/sommaren då det grönskar.
 
ok!
Det låter ju nice!

Hoppas vi kan bli några stycken framöver!

Ska vi börja kika lite på tid/plats för att ses? några veckor till april, men hellre att vi är ute i god tid istället för att några kanske inte kan följa med pga kort varsel.

Mitt förslag är lördag 7 april 13.00 vid kopparmärra. För att sedan ta en fika vid något café!

Hur låter det?
 
oj!
Till mitt försvar är jag usel på allt vad högtidsdagar är!

Helgen innan det då kanske...

Söndag 1/4 13.00 kopparmärra?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.