Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i Gävle?

Produkter
(logga in för att koppla)
Nej 3 år är väl kanske inte så mycket då :p
Ja jag dyker förmodligen upp, skulle vara kul att få träffa lite likasinnade!

Ses på söndag :)
 
Oh - coolers!
(tack albin för länken)
Jag vill också vara med!
Plocka upp mig om ni ser någon gammal förvirrad svarthårig sak på söndag med kameraväska!
 
Här är en till som har funderat i samma banor.. Det var en träff bland fotointresserade i Gävle när Gävle fotoklubb hade utställning på museet.. Tyvärr kunde jag inte delta den gången..

Men jag tittar säkert förbi, dock utan kamera, jag misstänker att 20Dn inte lär ramla ner i brevlådan innan söndag..

Waynes, visst är det uppe vid Cervera, frågar han som aldrig fikar :)
 
Jaa ni! Att träffa några som man aldrig tidigare sett på ett café vid lunchtid kanske inte var den smartaste idén jag kläckt. Jag hittade iaf inga vilsna fotonördar på Waynes, dock hittade Dan mig så vi var ju två stycken på vår "fotografdate" iaf. Nästa gång ska vi nog träffas på ett totalt folktomt ställe (om det blir någon mer gång...)
 
Var där snabbt och kollade men insåg snabbt att jag inte skulle hitta er bland allt folk :(

Så mer avskild mötesplats vore nog bra :)
 
Du hade rätt Albin vi var alltså inte helt ensamna. Klart vi ska ta och träffas igen, men som sagt antingen på en lite mer avskild plats, eller så får man se till att ha med sig en STOR kamera, synligt hängandes runt halsen.. :) Klädesplagg med lämplig reklam kan också fungera.

Jag jobbar i veckorna så för mig är det lättast en helg eller en eftermiddag..
 
Jag var inte där... min mormor kilade vidare igår så jag har gick i ide under helgen.
Men jag vill jättegärna hänga på nästa gång!
Håll tråden levande!
/marymary
 
Vad sägs om..

en enkel och spontan träff ute i höstsolen
istället? Elda på några korvar, dricka pilsner o ta en gemensam tur (för dom som vill) med kamerorna till hands.. Ett enkelt sätt att träffas på..

Mitt förslag är en runda i natursköna motions-spåret (5km) vid gamla I-14.. Någon som tycker detta verkar kul? Hör av er

mvh /Mange
 
Muséeum låter mycker mer lockande än korvgrillning i mina öron.. I alla fall just nu.. :) Säg en tid och en dag så får vi väl se hur många som kan dyka upp..

Jag jobbar dagtid i veckorna och är upptagen med Yoga på Torsdagkvällar.. På onsdag har jag fått ett fotouppdrag (om jag nu får tag i en kamera) så då är jag också upptagen.. Annars är det väl lungt..
 
Senast ändrad:
Museum känns lite för krystat tycker jag, och korvgrillning lite för kallt ;)

Jag röstar fortfarande på fik och sen ev. en tur i bolougnern. Det är nog lättast om man träffas utanför vid någon specifik staty lr likn. *S* och inte vid lunch tid ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.