Annons

Fotointresserade i Stockholm med närområde

Produkter
(logga in för att koppla)
Fyra som vågade livet.
Sig själva...utan överdrifter=)
Framför pråmarna i Svindersvik.
 

Bilagor

  • fyra.jpg
    fyra.jpg
    43.6 KB · Visningar: 410
Kollar TV nu...

..och gissa vad som dyker upp i Beckfilmen? Pråmarna!
Tack för en underbart rolig dag förresten. :)
//Anna
 
Re: Kollar TV nu...

Anna_hanna skrev:
..och gissa vad som dyker upp i Beckfilmen? Pråmarna!
Tack för en underbart rolig dag förresten. :)
//Anna

Aha det var därför polisen kom precis när vi åkte :) Inte konstigt att den första gubben var så hysterisk när vi skulle ut på pråmen :D
 
Re: Re: Kollar TV nu...

Placeboworks skrev:
Aha det var därför polisen kom precis när vi åkte :) Inte konstigt att den första gubben var så hysterisk när vi skulle ut på pråmen :D

Blev lite förvånad när jag såg Beck-poliserna springa runt på pråmarna...häftigt!
Kommer nog åka dit nån kväll o fota...(Med kameran)

Tack för en trevlig sammankomst...

Hoppas vi ses igen!
 
Ja, dagen var verkligen trevlig och det var ett mycket bra initiativ av Amy. Hoppas kunna lägga upp lite bilder här i kväll.
Det här måste vi göra igen.
 
oddball skrev:
Ja, dagen var verkligen trevlig och det var ett mycket bra initiativ av Amy. Hoppas kunna lägga upp lite bilder här i kväll.
Det här måste vi göra igen.

Jag funderade på om ett bra datum för nästa 08-fotosöndag kunde vara 19 juni? Hur kändes tiden på dagen, lagom?
 
oddball skrev:
Ja, dagen var verkligen trevlig och det var ett mycket bra initiativ av Amy. Hoppas kunna lägga upp lite bilder här i kväll.
Det här måste vi göra igen.
Absolut! Och om inte annat kunde det vara kul med det vi snabbt snuddade vid: en photoshop-afton eller nåt åt det hållet. I ett sådant gigantiskt program finns det nästan garanterat något alla kan tillföra!

Själv skulle jag vilja lära mig mer om photoshoppande avsett för tryck. Andra bud?
 
Var det inte någon som föreslog att vi kanske skulle träffas lite oftare än en gång i månaden t. ex. var fjortonde dag, jag tycker det låter bättre för om man inte kan nån gång så blir det lite långt mellan gångerna. I så fall skulle nästa träff bli den 5 juni.

En PS-träff vore jättekul, man vill ju alltid lära sig något nytt.
 
Finns säkert hur mycket som helst att lära men håller med Amy att tryck, print, CMYK och allt kring detta skulle vara intressant.
 
Träffmiss

Nej, va synd att jag hittade denna tråd idag och inte igår .. eller något tidigare.

Låg iofs på en kompis gräsmatta igår och plåtade vitsippor =)

19:e juni låter toppen, tror jag. Jag är iofs på en spelning i Göteborg på lördagen men borde vara tillbaka i kära Tokholm på söndagseftermiddagen.
 
Håller med Hans!!
Varannan eller var tredje vecka åtminstone?
Om man inte kan komma på nån träff så vips är det inget på 2 månader...
Man kan väl ta det som det kommer och räkna med att ibland är det mycket folk och andra gånger kanske bara några få...
Gillar såna här improviserade grejer utan spikat program=) Det är så avkopplande när vuxna människor gör roliga saker tillsammans=)
 
Alltid lika kul att fånga Amy på bild...
 

Bilagor

  • amy1.jpg
    amy1.jpg
    8 KB · Visningar: 254
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.