Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotointresserade i Örebro
- Trådstartare goa200
- Start datum
Lars_E
Aktiv medlem
Trevligt igår!
Torgny: En länk till killen jag talade om.
Motivmässigt ganska långt från Tuvstarr men kolla hur han använder ljuset.
http://eltornilloquetefalta.wordpress.com/2010/01/20/aitor-ortiz-muros-de-luz/
Torgny: En länk till killen jag talade om.
Motivmässigt ganska långt från Tuvstarr men kolla hur han använder ljuset.
http://eltornilloquetefalta.wordpress.com/2010/01/20/aitor-ortiz-muros-de-luz/
Grimmer
Aktiv medlem
Jag hoppar nog detta innan 1:a advent. Jag ska hänga ett gäng tavlor på en julmarknad och har fullt upp med detta. Alla bilder är inte ramade eller ens beställda än. Den håller till på "Svunna tider" på vägen mot Fellingsbro, 13km utanför Örebro precis efter skylten mot Dylta bruk. Kom gärna förbi om ni vill!
goa200
Aktiv medlem
Jag hoppar nog detta innan 1:a advent. Jag ska hänga ett gäng tavlor på en julmarknad och har fullt upp med detta. Alla bilder är inte ramade eller ens beställda än. Den håller till på "Svunna tider" på vägen mot Fellingsbro, 13km utanför Örebro precis efter skylten mot Dylta bruk. Kom gärna förbi om ni vill!
Åhh ska definitivt försöka komma förbi. Om inte annars så ta lite kort och dela med dig om hur det såg ut och vart.
Grimmer
Aktiv medlem
Visst ja, glömde tiderna. Lör-sön 30/11-1/12 kl. 11-15. Själv kommer jag att smita ifrån söndag kl 12:45 då jag är dubbelbokad.
goa200
Aktiv medlem
Låter trevligt med hängningen. Ska definitivt försöka mig på att titta förbi.
Vad gäller mörkerfoto/långa exponeringar så är jag inte svårmutad
Veckan är rätt körd men framåt helgen eller nästa vecka?
Helgen låter bra kan sikta in oss på det.
azek99
Aktiv medlem
En klyschig bild fixad till nästa träff...
Kul, var det nyproduktion som gällde? (tycker själv det men minns inte konsensus)
azek99
Aktiv medlem
Har gjort en inbjudan till kliché tema på Gröna Grodan den 21 Jan. Se klotterplank på fotomitt, http://www.fotosidan.se/groups/fotomitt/listwall.htm
Tänkte vi kan fortsätta där för att nå ut till fler som är intresserade.
/Anders
Tänkte vi kan fortsätta där för att nå ut till fler som är intresserade.
/Anders
azek99
Aktiv medlem
En kul kväll, vi kör igen snart med nytt tema, när det blir lite varmare ses vi ute med kameran i hand. skickade med bild på mina kliche
Nästa tema är helt öppet, det handlar mer om bilder men vill ha feedback på. Att lite mer djupgående få reda på hur betraktaren ser bilden.
Tidpunkten postar vi här och på fotomitt.
Allt gott!
/Anders
Nästa tema är helt öppet, det handlar mer om bilder men vill ha feedback på. Att lite mer djupgående få reda på hur betraktaren ser bilden.
Tidpunkten postar vi här och på fotomitt.
Allt gott!
/Anders
Bilagor
azek99
Aktiv medlem
Nu känns det som om det är dags för en ny träff. Jag har grunnat lite och har kommit på ett roligt tema att jobba på som jag gärna vill pracka på er andra. Nå, när ska vi fika på Gröna grodan nästa gång?
11/3
18/3
25/3
Pricka i när ni kan!
Trevligt! Jag kan bara den 25e mars.
/Anders