Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotointresserade i Örebro

Produkter
(logga in för att koppla)
Suttit och letat efter en vettig online kalender som inte kräver login och hittade en klockren sådan. skickar pm med länk till samtliga i denna tråd.

Har skapat för varje dag och den som kan får gärna fylla i under "who" att ni kan. Tiden löser vi när vi väl bestämt dag samt tema.

Kanon, vi gör ett långsiktigt försök så hittar vi tider då flest kan. Java frukost på söndagar vid 0800 är inte fel heller :)

Jag kan som sagt va inte komma. Slutar jobbet halv sex i karlstad. :-\

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2

Mkt trevlig fototräff vi fick till. skriva gärna upp er när ni kan igen så kan vi göra på igen.
Finns även för nästa vecka upplagt

Håller med, den var väldigt avslappnad och prestigelös. Och så fick vi ju bra väder.
Detta gör jag gärna om fler gånger.

Hej!

Instämmer helt, vi fortsätter på den prestigelösa banan och ser vart det bär hän.
Väl mött!
Vänligen
Anders

Jag lät den första vara en del överexponerad för att inte förlora ljuset. Jag tror att den funkar bättre så. Jag ska för säkerhets skull skicka den till labb och se hur den blir på papper.

Nej då, inte för min del.
Jag tyckte annars det var en hemskt trevlig sväng vi tog förra tisdagen, gör gärna om det i en snar framtid. Det mörkt fort på kvällarna men man kan alltid samlas och lattja med blixt, ficklampor och omgivande ljus nån kväll.

Jag hänger gärna på så snart jag fått fart på bilen igen, ska försöka hinna byta motor i veckan så är jag gärna med nästa helg om allt stämmer och det är fototräff.

Jag hänger gärna på så snart jag fått fart på bilen igen, ska försöka hinna byta motor i veckan så är jag gärna med nästa helg om allt stämmer och det är fototräff.

Vi får absolut försöka få till något dock är jag själv iväg på resa till stockholm och ska stanna där tills slutet på nästa vecka. Så kan någon då så är jag definitivt på. Jag skickar dig en kalender länk ErikssonRobin

Fotofika, ta med en par, tre printar och skicka runt på fikat för att få feedback?

Låter det som en god idé att mötas runt?
/Anders

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar