Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotobutik i San Francisco

Produkter
(logga in för att koppla)
Var nyss där och sprang runt på några olika, min erfarenhet var att det inte är någon som är särskilt bra, slutade med att jag beställde från Bh photo och slapp salestaxen, men det förutsätter att man bor hemma hos någon.

www.gassers.com: dyr och inte särskilt hjälpsam personal, ligger mitt i centrum.

Ritz camera: Lite som expert, dyrt och okunniga och snobbiga.

www.Calumetphoto.com: proffsbutik som ligger utanför centrum, lite som yfo, verkade dock ha bra priser men kolla i förväg om de har det hemma som du ska ha, för jag vandrade 15 kvarter bara för att upptäcka att de inte hade det jag skulle ha...

Discountcamera.com: ligger också i centrum och är löjligt dyrt, undvik!

Sen finns det en massa skräpaffärer nere i turistkvarteren kring Fishermans wharf, men de skulle jag inte ens gå in i, där blir man garanterat lurad!

Lycka till ;)

Jag måste bara tillägga att det finns butiker som skickar till hotell också, även fast inte alla går med på det. 17th Street Photo i NY (www.17photo.com) är en sådan butik som jag själv har goda erfarenhet av.

Mina fem cent :).

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto