Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fotobloggar?

Produkter
(logga in för att koppla)

scrapparlotta

Aktiv medlem
Jag vill ha tips på bra fotobloggar....som man kan få tips, råd och sånt + att få se fina foton och hur dom är tagna osv....Vill gå en stor bloggrunda bland massa fina fotobloggar :)
 
fotoblogg

Hej!

Min blogg kan du gärna titta in på :)

victoriaekholm.blogg.se

Den är under ombyggnad just nu och inte uppdaterad men jag håller på mycket med porträtt och studio.
tanken är att jag ska kunna visa olika ljusuppsättningar och sånt när den är klar igen :)
 
Jag får väl länk till min blogg då, här hittar du i alla fall lite kamerainställningar och så vidare under nästa alla bilder,Bländare, Slutare, ISO även objektiv mm

Och ibland kanske en eller annan rad om vart hur och varför bilden är tagen å och så, Mest sport bilder så som Hockey

www.fotoinorr.se/blog
 
Vår blogg är långt ifrån perfekt. Ska försöka göra om layouten samt uppdatera oftare.
Men det finns häftiga bilder :) Jag berättar gärna hur bilderna är tagna om det finns intresse för det.
Mest blixtfotografering det rör sig om.

BTS Reaktorhallen
Färdigt THS

Alla synpunkter är välkomna :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.