Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Oj då, redan sådan torsdag igen...! Men jag har för mycket att stå i för att hinna med en fika idag. Får hoppas det lugnat sig till nästa gång.

Tack för tipset Daniel :)

Jag måste bara posta en bild från dagens fotofika på den yngsta deltagaren som kom och hälsade på oss. Man måste ju bara gilla den där tröjan, sån skulle jag också vilja ha. :)

/ Magnus

Bilagor

• Fotofikadeltagare.jpg
    Fotofikadeltagare.jpg
    75.5 KB · Visningar: 183
Nä jag kan inte komma idag, har så mycket annat som måste göras just nu. :( men jag kommer väl och kraschar partyt om två veckor igen..

/ Magnus

Fika

Jag kommer! Hämtar hundarna på "dagis" och släpper av hemma. På plats ca 17.30. Tar med nyinvesteringen för påseende!

Väl mött!

Hasse

Fotofika?

Hej har fått tips om trevliga fotofikaträffar och skulle gärna dyka upp på nästa träff.
När och var är den?
/Ken

Fast just nästa torsdag är det inte säkert att det kommer någon eftersom det är dagen innan midsommar...
Det Var uppe till diskussion och det låt som många Var bokade på annat håll.

Jag är också osäker på om det blir något fika för min del imorgon. Men jag funderar på om vi skulle ta en Rover-fika (ölfika) nästa torsdag, den 30/6. Är någon på? ;-)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar