Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Typiskt.. alltid händer allting på en torsdag.. kan inte komma imorgon heller.. för Ahlséns Foto i Lerum har Nikonfest imorgon, med en del roliga erbjudande.. och kan ju inte missa detta så får bli en Nikontårtbit istället så hoppas jag att jag kan komma nästa gång
 
Det var då ingen strid om sittplatser ivf.
Jag hann även till ikea precis innan de stängde :)
 
...och jag missade som vanligt. *suck* Ska dra till Sthlm i möra + över helgen så jag har fixat och donat inför det. Önskar er en bra helg allesammans!

Fredrik
 
Ja, så glest som idag har det inte varit sedan första fikan i vintras, men vi tre som var där hade ett par trevliga timmar i alla fall! :)
 
Lite sent

ute kanske jag är, men känner att de flesta verkar ligga lågt just nu vad det gäller att vilja träffas och fika.....

Hur som helst så har jag i alla fall blivit lovad sällskap om jag kommer i morgon, torsdag, så då gör jag det!

Är det någon mer som är fikasugen så dyk gärna upp! Där finns ju gott om plats, och goda mackor! :)

Från kl 17 Café Cello, på Andra Långgatan, om du har missat det.. ;-)
 
Jag kommer förbi en sväng även om jag egentligen borde åka hem och packa (men det kan jag göra senare!)

Carl-Henrik: Mycket troligt, tror ingen har kommit därifrån för kl 19 de gånger jag har varit med! :)
 
Man får tacka för en himla trevlig fika, det dyker man gärna upp på fler gånger.

Tack själv, Mathias och Linda! Kul att ni kom. Som jag sa så är det väldigt roligt med nya ansikten som fyller på varje gång.
Vill du ha mer tips om var du ska ut och fota, eller kanske vill du ha sällskap att fota så lägg in en vink om det här. :)

/Jenny
 
Tack för några trevliga timmar.. alltid lika roligt att ramla ner på Café Cello o tjöta en stund

Hälsn
Agnetha
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.