Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
JenyJ
Aktiv medlem
Lite sent
ute kanske jag är, men känner att de flesta verkar ligga lågt just nu vad det gäller att vilja träffas och fika.....
Hur som helst så har jag i alla fall blivit lovad sällskap om jag kommer i morgon, torsdag, så då gör jag det!
Är det någon mer som är fikasugen så dyk gärna upp! Där finns ju gott om plats, och goda mackor!
Från kl 17 Café Cello, på Andra Långgatan, om du har missat det.. ;-)
ute kanske jag är, men känner att de flesta verkar ligga lågt just nu vad det gäller att vilja träffas och fika.....
Hur som helst så har jag i alla fall blivit lovad sällskap om jag kommer i morgon, torsdag, så då gör jag det!
Är det någon mer som är fikasugen så dyk gärna upp! Där finns ju gott om plats, och goda mackor!
Från kl 17 Café Cello, på Andra Långgatan, om du har missat det.. ;-)
Ravestream
Aktiv medlem
Ska försöka ta mig dit, tar med mig min höggravida sambo om det är okej.
JenyJ
Aktiv medlem
Ska försöka ta mig dit, tar med mig min höggravida sambo om det är okej.
Klart du får ta med henne!
Ravestream
Aktiv medlem
Klart du får ta med henne!
Tar troligen med mig ytterligare en medlem då man är en blyg stackare
Ravestream
Aktiv medlem
Man får tacka för en himla trevlig fika, det dyker man gärna upp på fler gånger.
JenyJ
Aktiv medlem
Man får tacka för en himla trevlig fika, det dyker man gärna upp på fler gånger.
Tack själv, Mathias och Linda! Kul att ni kom. Som jag sa så är det väldigt roligt med nya ansikten som fyller på varje gång.
Vill du ha mer tips om var du ska ut och fota, eller kanske vill du ha sällskap att fota så lägg in en vink om det här.
/Jenny
JenyJ
Aktiv medlem
Instämmer med Mathias! ser fram emot nästa tillfälle!
Ja, tack till dig med, Carl-Henrik! Det är ju vi alla tillsammans som gör våra träffar trevliga, och så länge det finns ett sug att få träffas så gör vi det!
bjohansson
Aktiv medlem
Jag missade det här! När kan man se fram emot nästa fika?
JenyJ
Aktiv medlem
Jag missade det här! När kan man se fram emot nästa fika?
Som det ser ut så ses vi om två veckor igen, dvs 9/7. Då är du välkommen!
Ravestream
Aktiv medlem
Passar på att höra efter om det är några från gänget här som ska på Scott Kellbys Photo Walk
http://worldwidephotowalk.com/gothenburg-vg-se/
Jag är iaf anmäld & klar.
http://worldwidephotowalk.com/gothenburg-vg-se/
Jag är iaf anmäld & klar.