ANNONS
Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Så typiskt att man går o blir sjuk samma dag som detta, har sett fram emot det. Får bli nästa gång för min del, ni får ha så trevligt! =)

Första gången för mig idag! Kul att vara med, och jag skall försöka komma regelbundet trots arbetstider som menar annat. Vi ses!
//David 2 meter

Roligt att det kom så många idag och många nya ansikten.
Tror vi var 10 st !

Jag får tacka för en riktigt trevlig kväll! Som helt ny så måste jag säga att det är ett väldigt trevligt sätt att få möta andra som delar ens intresse. Bra och intressanta diskussioner runt bordet, gillar det skarpt.

Bland annat dök det upp tankar kring någon sorts liten fotouppgift till nästa fotofika för de som kan tänkas finna det intressant. Man får ett ämne som man till nästa tillfälle tar en bild på, får utprintad/kopia på och därefter diskuterar tillsammans med de andra.

Någon som har förslag på teman/tankar kring det hela?

Teman är nog inga problem.
Men kan vi inte börja med att man tar med sig en av sina favoriter eller liknande?
Så får vi se hur många som får med sig bilder?

Tyvärr kunde jag inte vara med idag (någon lurade i mig att det var imorgon/fredag det skulle vara :p) men hoppas på att kunna vara med nästa gång!

Roligt att det kom så många idag och många nya ansikten.
Tror vi var 10 st !
Ja, det var som i "gamla tider". :)

Vi blev faktiskt 11 st. Efter att jag hade kommit var det 10, och därefter kom någon som fick en stol vid högsätet (bordets kortända). Var det Andreas?

Är övertygad om att det inte bara var jag som tyckte att det var jätteroligt!

Det var "intedinmamma" som kom sist och fick högsätet igår. :)
---
Tack för informationen! Har ambitionen att FÖRSÖKA lära mig namnen på alla jag träffar, men det brukar gå åt flera gånger innan det lyckas någorlunda...

---
Jag och Annie tog och gick hela (inte alls speciellt långa) vägen till brunnsparken efteråt och fotade snöflingor och annat som rörde sig i kvällsmörkret; http://narannie.blogg.se/2014/january/nar-man-fikat-med-en-grupp-nordar-och-en-sambo.html
Verkligen härliga bilder på Annies blogg, och mycket trevligt skrivet!

Teman är nog inga problem.
Men kan vi inte börja med att man tar med sig en av sina favoriter eller liknande?
Så får vi se hur många som får med sig bilder?

Det är nog ett bättre sätt att börja på, diskussionen kring bilder är ändå huvudmålet :) Jag får kika igenom hårddisken tills nästa gång!

Ja, det var som i "gamla tider". :)

Vi blev faktiskt 11 st. Efter att jag hade kommit var det 10, och därefter kom någon som fick en stol vid högsätet (bordets kortända). Var det Andreas?

Är övertygad om att det inte bara var jag som tyckte att det var jätteroligt!

Om du med Andreas menar mig så var det jag som gjorde dig följe till spårvagnshållplatsen, för att därefter hoppa på nian och försvinna :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar