JenyJ
Aktiv medlem
Får kanske ta med en lapp med FotoVäst loggan på, eller nåt....
Händerna på täcket!
Eller, jag menar, kameran på bordet! ;-)
Det funkade förr i alla fall...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får kanske ta med en lapp med FotoVäst loggan på, eller nåt....
Roligt att det kom så många idag och många nya ansikten.
Tror vi var 10 st !
Ja, det var som i "gamla tider".Roligt att det kom så många idag och många nya ansikten.
Tror vi var 10 st !
Hehe. Säkert ingen annan som tänkte på saken (så det är bäst att jag informerar om det...), men jag lyckades faktiskt med att komma innan kl 18 igår. En hel minut före...Du var mig en snabb en!
Själv får jag anstränga mig för att komma före kl 18. Får se om jag kan lyckas...
Tack för informationen! Har ambitionen att FÖRSÖKA lära mig namnen på alla jag träffar, men det brukar gå åt flera gånger innan det lyckas någorlunda...Det var "intedinmamma" som kom sist och fick högsätet igår.
---
Verkligen härliga bilder på Annies blogg, och mycket trevligt skrivet!---
Jag och Annie tog och gick hela (inte alls speciellt långa) vägen till brunnsparken efteråt och fotade snöflingor och annat som rörde sig i kvällsmörkret; http://narannie.blogg.se/2014/january/nar-man-fikat-med-en-grupp-nordar-och-en-sambo.html
Teman är nog inga problem.
Men kan vi inte börja med att man tar med sig en av sina favoriter eller liknande?
Så får vi se hur många som får med sig bilder?
Ja, det var som i "gamla tider".
Vi blev faktiskt 11 st. Efter att jag hade kommit var det 10, och därefter kom någon som fick en stol vid högsätet (bordets kortända). Var det Andreas?
Är övertygad om att det inte bara var jag som tyckte att det var jätteroligt!