ANNONS
Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Tid

Trevligt om fikat blir av!

Jag slutar 16.30 idag och har en bit att åka från Tynnered. Så jag är på plats mellan 17 - 17.30
Vi syns

Jag är tyvärr fast i Norrland i någon vecka till, men gillar att det blev fart i det direkt! Jag är på nästkommande gång :)

Ensamt fika

Hej igen!
Jag var tidig. Kom redan 17.30 och stannade till 18.40. Tyvärr så blev jag alldeles ensam. Det får bli ett nytt försök om 14 dagar, så får vi se om någon mer kommer. Jag håller utkik här i detta forumet, så vet vi om varandra.

Lika ensamt för min del...

Då lyckades vi missa varandra. Jag kom 18:08 och stannade till 19:25. När jag kom så gick jag runt med kameraväskan på magen, men såg inget bord "med kameror på". "Antastade" ett par bord, men de såg helt frågande ut. Sedan vågade jag inte fråga någon mer... Tror faktiskt att jag kan ha gått förbi dig då, men utgick från att det skulle ha kommit fler än en så jag vågade inte fråga mer. Sedan gick jag och beställde en blåbärspaj med vaniljsås. :)

Men alla andra måste ju vara fegisar som inte vågar sig ut bara pga en liten, liten gnutta duggregn... :)

Nåväl, vi får väl hoppas att solen skiner / att det är stjärnklart (tyvärr sällsynt här i Göteborg) på torsdag om två veckor istället! Jag har som vanligt svårt att komma tidigare än kl 18.

Hej alla,
det var ju väldigt lite aktivitet i höstas och det var lite synd att det blev lite struligt nu i år när det skulle dra igång igen. Jag vet att jag själv haft lite svårt att komma loss i januari.

Men jag räknar med att komma de närmsta träffarna med början nästa gång 2014-01-30.

Då antecknar jag den 30 i min almanacka och hoppas att förkylningen håller sig borta den gången. Om vi är väldigt få så blir det givetvis känsligt om en el två av olika anledningar inte kan komma då.

Låter bra! Avser också att komma, men kan som vanligt ha svårt att dyka upp före kl 18.

För min del har jag knappat in datumet i min mobiltelefon. Då talar den om för mig när det är dags - utmärkt hjälpmedel för glömska personer som mig...

Jag siktar på att komma jag med, med reservation för möjligheten att jag har någon lektion då, men bör i alla fall kunna kika in lite senare om så, 18:00.

Jag får förhoppningsvis schema nu på fredag.

Josef: ses om inte annat då :)

Kul ifall det blir lite fler deltagare igen!

För säkerhets skull, alla vet väl att Fotofikat ligger på torsdagar udda veckor? Dvs nästa gång blir torsd 30 jan.

Jepp, jag såg att det var udda veckor som gällde, jättebra att du tar upp det igen och förtydligar. Syns nästa vecka då! :) Ser fram emot det.

Så, finns det något smidigt sätt för alla oss nya (och gamla) att hitta varandra på torsdag? Kan ju vara en hel del folk på Cello ibland...

Så, finns det något smidigt sätt för alla oss nya (och gamla) att hitta varandra på torsdag? Kan ju vara en hel del folk på Cello ibland...
Hehe, relevant fråga. Senast lyckades ju jag och Scarlet att missa varandra av just denna anledning.

En idé kan vara att ta med sig någon kamera och ställa framför sig på bordet.

Eller ett supertele. Torde undanröja varje tvivel... :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar