Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
FlyerOne
Aktiv medlem
Lika ensamt för min del...
Då lyckades vi missa varandra. Jag kom 18:08 och stannade till 19:25. När jag kom så gick jag runt med kameraväskan på magen, men såg inget bord "med kameror på". "Antastade" ett par bord, men de såg helt frågande ut. Sedan vågade jag inte fråga någon mer... Tror faktiskt att jag kan ha gått förbi dig då, men utgick från att det skulle ha kommit fler än en så jag vågade inte fråga mer. Sedan gick jag och beställde en blåbärspaj med vaniljsås.
Men alla andra måste ju vara fegisar som inte vågar sig ut bara pga en liten, liten gnutta duggregn...
Nåväl, vi får väl hoppas att solen skiner / att det är stjärnklart (tyvärr sällsynt här i Göteborg) på torsdag om två veckor istället! Jag har som vanligt svårt att komma tidigare än kl 18.
Då lyckades vi missa varandra. Jag kom 18:08 och stannade till 19:25. När jag kom så gick jag runt med kameraväskan på magen, men såg inget bord "med kameror på". "Antastade" ett par bord, men de såg helt frågande ut. Sedan vågade jag inte fråga någon mer... Tror faktiskt att jag kan ha gått förbi dig då, men utgick från att det skulle ha kommit fler än en så jag vågade inte fråga mer. Sedan gick jag och beställde en blåbärspaj med vaniljsås.
Men alla andra måste ju vara fegisar som inte vågar sig ut bara pga en liten, liten gnutta duggregn...
Nåväl, vi får väl hoppas att solen skiner / att det är stjärnklart (tyvärr sällsynt här i Göteborg) på torsdag om två veckor istället! Jag har som vanligt svårt att komma tidigare än kl 18.
Nemesis
Aktiv medlem
Hej alla,
det var ju väldigt lite aktivitet i höstas och det var lite synd att det blev lite struligt nu i år när det skulle dra igång igen. Jag vet att jag själv haft lite svårt att komma loss i januari.
Men jag räknar med att komma de närmsta träffarna med början nästa gång 2014-01-30.
det var ju väldigt lite aktivitet i höstas och det var lite synd att det blev lite struligt nu i år när det skulle dra igång igen. Jag vet att jag själv haft lite svårt att komma loss i januari.
Men jag räknar med att komma de närmsta träffarna med början nästa gång 2014-01-30.
Yonazarith
Aktiv medlem
Är det Cello på 2a lång som gäller? Kan hända att jag tittar in, jobbar i de trakterna.
josefsnabb
Ny medlem
Tjena, jag har inte varit på det här tidigare och har bara fotat ett halvår men om man får så hakar jag gärna på=)
stilero
Aktiv medlem
Photowalk Göteborg
Vill ni hänga med på photowalk i Göteborg, så kan ni boka in 22e februari. Vi samlas kl.12 på Gustav Adolfs torg och avslutar på en trevlig pub vid 15-tiden. Photowalken anordnas av FFG och gatufoto Göteborg och ni kan läsa mer om eventet här: https://www.facebook.com/events/560116234079810/
Vill ni hänga med på photowalk i Göteborg, så kan ni boka in 22e februari. Vi samlas kl.12 på Gustav Adolfs torg och avslutar på en trevlig pub vid 15-tiden. Photowalken anordnas av FFG och gatufoto Göteborg och ni kan läsa mer om eventet här: https://www.facebook.com/events/560116234079810/
josefsnabb
Ny medlem
Jepp, jag såg att det var udda veckor som gällde, jättebra att du tar upp det igen och förtydligar. Syns nästa vecka då! Ser fram emot det.
Victor Larsson
Medlem
Hej!
Är helt ny inom foto, men tänkte kika in om jag kan nästa fika den 30 jan om de är ok, verkar vara ett gött gäng
Mvh
Är helt ny inom foto, men tänkte kika in om jag kan nästa fika den 30 jan om de är ok, verkar vara ett gött gäng
Mvh
Yonazarith
Aktiv medlem
Så, finns det något smidigt sätt för alla oss nya (och gamla) att hitta varandra på torsdag? Kan ju vara en hel del folk på Cello ibland...
FlyerOne
Aktiv medlem
Hehe, relevant fråga. Senast lyckades ju jag och Scarlet att missa varandra av just denna anledning.Så, finns det något smidigt sätt för alla oss nya (och gamla) att hitta varandra på torsdag? Kan ju vara en hel del folk på Cello ibland...
En idé kan vara att ta med sig någon kamera och ställa framför sig på bordet.
Eller ett supertele. Torde undanröja varje tvivel...